پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

چرا یحیی حرف از جدایی زد؟

اظهارات اخیر سرمربی پرسپولیس به دلیل این است که یحیی گل‌ محمدی قرارداد طولانی می‌خواهد.

در دو سه هفته اخیر زمزمه‌های زیادی درمورد رفتن یا ماندن یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس مطرح شده است که باعث شده حواشی زیادی در این مورد ایجاد شود. یحیی گل‌محمدی فردای فینال در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرد که ممکن است بماند یا اینکه برود.

 او حتی احتمال داد که یک نیم‌فصل هم استراحت کند، چون چند فصل سخت و پرفشار را در پرسپولیس سپری کرده است. همین اظهار نظر باعث شد که برداشت‌های مختلفی از صحبت‌های سرمربی پرسپولیس شود. در این میان عده‌ای اعتقاد دارند که یحیی دنبال ناز کردن است و شاید انتظار دارد قرارداد مالی‌اش با باشگاه افزایش عددی و زمانی پیدا کند.

مشابه این اتفاق بعد از فینالیست شدن پرسپولیس در لیگ قهرمانان هم رخ داد و در همان مقطع نیز یحیی با وجود اینکه با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشت صحبت از رفتن کرد و مسئولان وقت این باشگاه برای اینکه نظرش را تغییر دهند مجبور شدند سه میلیارد به قراردادش اضافه کنند.

حالا خبر می‌رسد که این مربی به دلیل تنش های اخیر خواهان قرارداد بلند مدت و به نوعی حاشیه امنیت است. از این رو باید منتطر مجمع پرسپولیس و تغییرات احتمالی هیئت مدیره باشیم تا تکلیف این مربی را مشخص کنند.

گزارش: نیلوفر مژدهی