پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

فردا سرمربی نساجی معرفی می‌شود

با بازگشت رضاحدادیان، مالک باشگاه نساجی سرمربی این تیم معرفی می‌شود.

تیم نساجی که در فصل گذشته نتوانست از عنوان قهرمانی در جام حذفی دفاع‌ کند و اصلا در قواره‌های یک مدعی ظاهر نشد با تغییرات بسیار از مدیرعامل گرفته تا مربی و حتی کنار گذاشتن کاپیتان مسعود شجاعی پیش رفت اما این تلاش‌ها هیچ‌کدام برای اینکه از نساجی تیمی قدرتمند بسازد نه‌تنها کافی نبود که به مشکلات آنها بیش از پیش دامن زد. از این رو وضعیت این تیم به‌عنوان نماینده فوتبال ایران در آسیا نه‌تنها دوستداران این تیم بلکه علاقه‌مندان به فوتبال را نگران می‌کند.

 از این رو مهم‌ترین بخش فعالیت فعلی تیم نساجی مذاکره با مربیان و انتخاب سرمربی است. مدتی است زمزمه مذاکره مسئولان باشگاه نساجی با مربیان داخلی برسر زبان‌ها افتاده است. از جواد نکونام با تجربه آسیایی تا ساکت الهامی و مهدی رحمتی همه از جمله طرف‌های مذاکره تیم نساجی بودند.

با این حال اما با جدایی مهدی رحمتی از تیم آلومینیوم همکاری او با قائمشهری‌ها محتمل‌تر به نظر می‌رسید. از طرفی همه چیز در نساجی به بازگشت رضا حدادیان موکول شده است. او چهارشنبه هفته جاری (فردا) به ایران برمی‌گردد. از این رو تا زمانی که مالک باشگاه به ایران نیاید هیچ تصمیمی گرفته نمی‌شود.

گزارش: نیلوفر مژدهی