پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
پاسخ منفی رحمتی به پیشنهاد استقلال

رابطه نامشخص نکونام با کریمی!

در روزهایی که جدایی ساپینتو از استقلال قطعی به نظر می رسد، مهدی رحمتی به خاطر عملکرد خوبی که در آلومینیوم اراک داشته یکی از گزینه هایی است که نامش به عنوان گزینه سرمربیگری آبی ها مطرح شده است.

در روزهای اخیر چند واسطه از سمت مدیران باشگاه استقلال پیشنهاد اولیه را به مهدی رحمتی ارائه دادند اما او اعلام کرده است فعلا زمان مناسبی برای قبول هدایت این تیم نیست.

پیش از این صحبت از حضور جوادنکونام در استقلال بود‌که برخی معتقدند این مربی زمان حضور سردار اجورلو حضور در استقلال را نپذیرفت و در حال حاضر برنامه ای برای بازگشت به استقلال ندارد.

اما حجت کریمی نظر مثبتی روی این مربی دارد و برای مربیگری اش در استقلال برنامه ریزی کرده است.

از طرفی عنوان می شود که استقلالی ها با یک‌مربی ایتالیایی نیز مذاکره کردند و امکان حضور مربی خارجی نیز وجود دارد اما با توجه محبوبیت ساپینتو نزد استقلالی ها بعید است هواداران حضور مربی خارجی جز ساپینتو را بپذیرند و مدیران استقلال باید به فکر مربی داخلی باشند تا اعتراض هواداران تیم گریبان گیرشان نشود.

این در حالی است که تا بحال اصلی ترین گرینه داخلی نکونام واکنشی به سروصداها نشان نداده و منتظر است تا وضعیت نهایی استقلال مشخص شود‌و رحمتی نیز در حال حاضر امادگی حضور در استقلال را در خود نمی بیند!

گزارش: سوده رحمانوند