پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
مجامع سرخابی ها باز هم به تاخیر افتاد؛

خط و نشان کشیدن های تکراری!

انگار دو طرف مناقشه دعوای شخصی دارند و مطالبات میلیونها هوادار استقلال و پرسپولیس را به سخره گرفته اند!

روز گذشته مجامع سرخابی ها برای معرفی اعضا هیات مدیره جدید برگزار نشد و همه چیز به وعده و وعید گذشت! آنچه که مشهود است منازعه و مجادله سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش حالا حالاها ادامه خواهد داشت و این قصه سر دراز  دارد.

البته هواداران دو تیم سالهای متمادی است با این نوع تصمیم گیری ها و تفکرات غلط مواجه شده و از مدیریت نادرست هیات مدیره ها خسارت دیده اند. آنچه که مشهود است در مرحله  نخست واگذاری سهام دو باشگاه از طریق بورس هم چیزی جز خسارت و از دست رفتن پول مردم نصیب دو باشگاه نشد.

حالا دو طرف اصرار دارند افراد مورد نظر خود را در هیات مدیره جدید قرار دهند. در این گیر و دار وزارت ورزش به ترکیب اعضا جدید ایراداتی وارد دانسته و فرصت بررسی بیشتر را خواستار شده است.

مردم و هواداران دو باشگاه هیچگاه به ابن تصمیمات دلخوش نکرده و انتظارات آنها برآورده نشده است. در کجای دنیا دیده اید که یک باشگاه در یک فصل فوتبالی با سه مدیرعامل کار را پیگیری کند.

نتیجه این تصمیمات خلق الساعه  معلوم است. استقلال با این تفکر نا به جا دو جام را از دست داد. حضور در جام باشگاههای آسیا هم منتفی شد. به لحاظ بین المللی هم به جایگاه فوتبال ایران خدشه وارد شد.

انتظار می رود دوستان به جای خط و نشان کشیدن برای یکدیگر آرامش را به اردوی دو باشگاه بازگردانند.

حضور عناصر جناحی و همفکر و بعضا سیاسی در سنوات گذشته کمک حال سرخابی ها نبوده و همیشه خسارت های جبران ناپذیری به همراه داشته است.

این بار هم هواداران به تصمیمات مسئولان خوش بین نیستند و با دلواپسی مسائل را تعقیب می کنند.

اعتقاد داریم در مقطع فعلی سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش در برابر یک آزمون سخت و تعیین کننده قرار دارند.

توصیه می کنیم:

با همفکری و خرد جمعی افرادی را به کار بگمارید تا فردا بتوانید جوابگوی عملکرد آنها باشید و با انتقاد مردم رو به رو نشوید.

نویسنده: احمد میرزاییان