پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

بنزما: فوتبال عربستان می تواند جهانی شود

بعد از پیوستن دو بازیکن دنیا به لیگ عربستان صحبت از حضور محمد صلاح نیز در ورزش این کشور عربی است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: اینکه عربستانی ها راه قطر را برای مطرح شدن در ورزش در پیش گرفته اند یا به دنبال الگوسازی برای جوانانشان هستند بحث دیگری است ولی بد نیست که به بخشی از صحبت های بنزما در اینباره بپردازیم.

ستاره فرانسوی سابق رئال مادرید درباره اینکه آیا هم‌تیمی سابقش کریستیانو رونالدو که برای تیم النصر عربستان بازی می‌کند، در ترغیب او برای قبول پیشنهاد الاتحاد نقش داشته، اظهار داشت: من درباره سطح لیگ عربستان چیزهای زیادی شنیده بودم. می‌دانستم که لیگ خوبی است و کلی بازیکن سطح بالا اینجا هستند و هر سال سطح این لیگ بالاتر می‌رود. من بازی تیم ملی این کشور را در جام جهانی گذشته هم دیدم. آنها خیلی خوب بازی کردند به خصوص مقابل آرژانتین.

بنابراین بازیکنان خوبی در این کشور بازی می‌کنند. حضور رونالدو در عربستان هم قطعاً بسیار مهم است چون او بازیکن بسیار مهمی است. او اینجا گل‌های زیادی زده و ساخته است و این سطح فوتبال عربستان را حتی بالاتر هم برده است. بنابراین بسیار مهم است که نشان دهیم که عربستان سعودی می‌تواند تأثیری جهانی داشته باشد چون ما اینجا نیستیم که فقط در عربستان سعودی دیده شویم.