پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
 گزینه های من درآوردی مدیران استقلال

پنهان کردن مذاکرات مثبت با نکونام

بوردین، سرمربی ایتالیایی-لیبیایی تیم ملی مولداوی که سابقه هدایت باشگاه شریف مولداوی و نفتچی باکو را در کارنامه دارد، قرار است همین امروز به شکل آنلاین با مدیران باشگاه استقلال گفت و گو کنند.

 به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: این مربی سال گذشته قبل از انتخاب حمید مطهری به عنوان سرمربی نساجی، حاضر بود با مبلغی معادل ۲۵۰ هزار دلار به ایران بیاید و با توجه به قیمت ارزانش گزینه مناسبی برای درآمدزایی ایجنت ها به شمار می رود تا او را با پول کم به حضور در ایران راضی کنند!

گزینه بعدی خوان رامون لوپز کارو، مربی اسپانیایی است که طی چهار سال گذشته بیکار بوده. این مربی که سابقه هدایت تیم ملی عربستان در کارنامه‌اش دیده می شود، ۱۸ سال قبل مدت کوتاهی روی نیمکت داغ رئال مادرید نشسته بود. لوپز کارو از سال ۲۰۱۹ فعالیت حرفه‌ای به عنوان سرمربی نداشته و درست به همین دلیل به نظر می رسد به عقد قرارداد ریالی با باشگاه استقلال راضی شود. البته ترفند ایجنت ها این است که خودشان دستمزد این قبیل مربیان را با دلار بپردازند و در عوض قرارداد ریالی دو برابر ارزش واقعی رقم سرمربی با باشگاه استقلال تنظیم کنند!

اما گفته می شود این گزینه های خارجی تنها برای پنهان کردن اوضاع استقلال است زیرا مدیران تیم استقلال پس از جدایی ساپینتو در پی ارام کردن جو استقلال هستند و به همین دلیل نام نکونام برده نمی شود تا هواداران سرگرم نام های خارجی شوند.

این در حالی است که شنیده می شود مدیران با نکونام گفتگو کردند و از طریق واسطه ها نظر مثبت وی را جلب کردند اما قرار نیست این موضوع مطرح شود و نام گزینه ها عنوان می شود که هواداران سرگرم شوند.

از طرفی گفته می شود مدیران به دبی سفر کردند اما در نهایت نکونام اصلی ترین گزینه استقلال است که مذاکرات نیز انجام شده اما قرار نیست در مورد وی بزرگ نمایی شود تا این مربی با ارامش برای حضور در استقلال اماده شود.