پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
دیوار چین فرو ریخت

خودباوری در اردوی تیم ملی ایران!

چینی ها که برای پیروزی مقابل تیم ملی ایران نقشه کشیده بودند نتوانستند با سه بازیکن مطرح خود جیانگ، پنگ و ژانگ سد راه تیم ملی ایران شوند.

این برد که با نتیجه سه بر یک به سود مردان ایرانی رقم خورد چند حسن داشت نخست اینکه بغض بچه های ما که در انتظار پیروزی لحظه شماری می کردند ترکید. دوم اینکه سرویس به عنوان یک اسلحه مهم در تیم جدی گرفته شد و تک تک ملی پوشان ما با تمرکز و اعتماد به نفس بالا توپ زدند.

توپ گیری کردند و نقشه های متعدد هجومی را به تصویر کشاندند. مرد اول این میدان از نگاه ما جواد کریمی بود که به روز های پیش از عمل جراحی خود رسید و پاسوری تقریبا تمام عیار نشان داد. او در دفاع و حمله نیز عملکرد فوق العاده ای داشت، دو قدرتی زن جوان مرتضی شریفی و پوریا حسین خان زاده از دو خطه پراستعداد والیبال ایران ستودنی بودند.

سید با تجربه فروان در خدمت تیم بود و محمدرضا حضرت پور همه ی توپ ها رساند و امین اسماعیل نژاد که مثل همیشه ستاره بود و نیکو تر از همه اینکه بعد از سال خلا در سرعتی محمد ولی زاده ما را به یاد علیرضا نادی انداخت، او ستونی استوار در دفاع روی تور خواهد بود.

به این ترتیب دیوار سست چین با کار جمعی بچه های ایران فروریخت.

حالا باید دید بامداد فردا در مصاف با اسلوونی (7:10) بامداد انرژی برد مقابل چشم بادامی ها چقدر به درد تیم ملی ما می خورد.

نویسنده: جمشید حمیدی