پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

استانبول؛ میزبان فینال منچستر و اینتر میلان

منچستر سیتی انگلستان و اینتر امیلان ایتالیا امشب در یک بازی حساس به میزبانی استادیوم 72 هزار نفری المپیک آتاترک استانبول به مصاف هم می روند، این بازی برای کسب جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا است.

منچسترسیتی عصر امروز در استانبول در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینترمیلان می رود.

استادیوم المپیک آتاتورک میزبان ویترین رقابت های باشگاهی برتر اروپا خواهد بود تا برندگان جام قدیمی را تعیین کنند. این دومین باری است که سیتی در تلاش برای قهرمانی اروپا به فینال می رسد.

قضاوت دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا که امشب ساعت 22 به وقت ترکیه برگزار خواهد شد، بر عهده شیمون مارسینیاک داور لهستانی خواهد بود.

البته سیتی به دنبال کسب سه گانه با پیروزی در ترکیه است. آنها پیش از این با شکست منچستریونایتد در ومبلی، عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده اند و جام حذفی را نیز به دست آورده اند.

فینال عصر امروز دومین باری است که سیتی به آخرین مرحله لیگ قهرمانان اروپا صعود می کند. در موقعیت قبلی، آنها در سال 2021 نایب قهرمان چلسی شدند.

تیم پپ گواردیولا یکی از مدعیان قهرمانی است که سومین باری است که کاتالان ها به عنوان سرمربی موفق به کسب عنوان قهرمانی می شوند. سیتی قبلاً برای این بازی که ساعت 22 روز شنبه آغاز می شود به ترکیه رفته است.

سیتی امشب چگونه صف آرایی خواهد کرد؟

منچسترسیتی امیدوار است که کایل واکر برای فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینترمیلان آماده باشد.

کوین دی بروین و برناردو سیلوا نیز پس از شکست در فینال جام حذفی مقابل منچستریونایتد در هفته گذشته حضور داشتند و پپ گواردیولا احتمالاً در هنگام انتخاب تیمش هیچ نگرانی مصدومیتی ندارد.

گواردیولا قبلا تایید کرده است که ادرسون پس از شروع فینال جام حذفی، استفان اورتگا، دروازه بان پشتیبان، در نقش خود به عنوان "دروازه بان جام"، فینال را آغاز خواهد کرد.

گزارش: هستی رفیعی