پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
مذاکره با دو مربی ایتالیایی و اسپانیایی

معاون استقلال نکونام را منتفی کرد؟

حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال قرار بود بعداز ظهر روز گذشته برای انجام مذاکرات با دو مربی ایتالیایی و اسپانیایی راهی دبی شود.

با این حال برنامه کریمی دستخوش تغییرات شده و او برنامه سفرش را زمان دیگری موکول کرد.

طبق برنامه از پیش اعلام شده قرار است فردا مجمع باشگاه استقلال برای تعیین تکلیف کادر مدیریت این باشگاه برگزار شود و به نظر می‌رسد به همین خاطر سفر خارجی کریمی به تعویق افتاده است.

گفته می‌شود برخی مذاکرات برای انتخاب سرمربی خارجی استقلال در تهران پیگیری خواهد شد و اگر توافقی حاصل نشود، آبی‌ها گزینه‌های داخلی را فعال می‌کنند.

از طرفی نکونام گزینه داخلی استقلال برای حضور در استقلال مشکلاتی دارد ‌که به معاون این باشگاه مربوط می شود.

گویا روابط نکونام با امیری خوب نیست و هر دو حاضر به همکاری با یکدیگر نیستند زیرا زمان حضورشان در نساجی به مشکل خورده و روابطشان از آنجا تیره شده است.

به همین دلیل نکونام با این اوضاع حاضر به کار با استقلال نیست و گویا خواستار اخراج امیری شده اما کریمی در حال حاضر با این معاون همکاری دارد و مذاکرات با نکونام به بن بست خورده است!

از طرفی بعد از نکونام استقلال‌گزینه خارجی دیگری در اختیار ندارد و هواداران نیز در بین مربیان داخلی تنها به حضور این مربی رضایت می دهند و گزینه هایی مانند مهدی پاشازاده ویا نام های متفرق مثل ساکت الهامی به هیچ وجه مورد تایید استقلالی ها نیست.

گزارش: سوده رحمانوند