پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
کشمکش های پشت پرده

هیچکس به فکر ژیمناستیک نیست!

کشمکش در ژیمناستیک ادامه دارد و وزارت ورزش راه خودش را می رود. آیا می تواند مشکلات را جمع و جور کند؟

منصور رضی مربی سابق تیم ملی ژیمناستیک درباره اتفاقات عجیب و غریبی که در فدراسیون ژیمناستیک رخ داده می گوید: شاکی و متشاکی همچنان به راه خود ادامه می دهند و هیچکدام حاضر نیستند به خاطر ژیمناستیک کوتاه بیابند. یک ماه و نیم از مهلت فدراسیون جهانی در اینباره می گذرد اما هیچ گره ای گشوده نشده است. کل سرمایه ژیمناستیک ما ده نفر هستند که آنها نیز مورد کم لطفی قرار می گیرند تا سرمایه هایی که طی نزدیک به دو دهه به وجود آمده اند به فنا بروند.

ژیمناستیک بانوان نیز به کلی نابود شده است در این بین کاش مدعیان احراز کرسی ریاست یا به کرسی نشاندن حرف های خود به جوانان این مملکت فکر کنند هیچ میز و منصبی باقی نمی ماند اما آثار حسن نیت برای خدمت به ورزش و جوانان خواهد ماند.

کارشناس ژیمناستیک با انتقاد از مکاتبات رئیس قبلی فدراسیون (خانم درگاهی) با فدراسیون جهانی از وزارت ورزش می خواهد که در اینباره قاطعانه عمل کند و از فدراسیون بین المللی بخواهد که به جای فرد از یک تشکیلات حمایت کند.

در اینباره اساسنامه فدراسیون جهانی و آیین نامه انتخایات فدراسیون داخلی تفاوت هایی دارند که وزارت ورزش باید یک بار برای همیشه آن را حل کند. تشکیل یک مجمع فوق العاده می تواند راهکار خوبی برای حل این مشکل باشد.

گفت و گو: پیمان محرمی