پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

ملی‌پوشان معترض به کافا!

بازیکنان تیم ملی در حالی از حضور در تورنمنت کافا ناراضی هستند که زمانی از حامیان رئیس فدراسیون و برنامه‌هایش حمايت می‌کردند.

 تیم ملی ایران برای حضور در تورنمنت کافا راهی قرقیزستان شد. از تیم امیر قلعه‌نویی که در نخستین فیفادی خود دو دیدار دوستانه برابر روسیه و کنیا برگزار کرد انتظار می‌رفت برای حضوری قدرتمند در جام ملت‌های آسیا تدارکات بهتری داشته باشند اما فعلا و در عمل چنین اتفاقی رخ نداده است.

درحالی‌که رقبای ما تلاش می‌کنند تا با برگزاری دیدارهای تدارکاتی با حریفان مدعی، خود را مهیای قهرمانی در آسیا کنند اما ما فعلا قرار است به مصاف رقبای درجه 3 آسیا برویم و با افغانستان و قرقیزستان دیدار کنیم.

این موضوع حتی واکنش طارمی را هم به دنبال داشت و این مهاجم گلزن درباره این مسابقات می‌گوید: این چیزی است که باید انجام شود، تورنمنتی برگزار شده و ما هم موظفیم شرکت کنیم و نمی‌توانیم به این مسابقات نرویم، از لحاظ فنی گفتم که کافا به ما کمک نمی‌کند و منظورم کمبود امکانات فدراسیون نبود.

طارمی تنها بازیکنی نیست که به این تورنمنت اعتراض می‌کند و دیگران نیز به نوعی نارضایتی خود را نشان دادند.

با این حال این بازیکنان همان‌هایی هستند که در مقطعی از تاج برای ریاست در فدراسیون حمایت کردند و حالا به برنامه‌های او اعتراض دارند. برای ما با شناختی که از تاج و تیمش داشتیم این قبیل برنامه‌ها قابل پیش‌بینی بود. سوال اما این است که چرا ملی‌پوشان به برنامه های او اعتراض دارند. مگر با شناخت از وی حمایت نکردند؟

گزارش: نیلوفر مژدهی