پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
دچه کو، رزنده و معروف

مهدوی: حیف که سعید دلسرد شد

تیم ملی والیبال ایران با پتانسیلی که دارد نمی تواند بهترین از این ظاهر شود چرا که نسل عوض شده و بازیکنان تجربه به زمان نیاز دارند.

مهدی مهدوی پاسور سابق تیم ملی والیبال درباره عملکرد بازیکنان ایرانی در هفته نخست لیگ ملت ها ضمن بیان مطلب فوق به البرز ورزشی افزود: توقع مردم شاید پیروزی نبوده باشد اما انتظار داشتند که حداقل مقابل ژاپن و اسلوونی بهتر بازی کنند. شاید این تیم هفته های آتی بهتر ظاهر شوند.

مهدوی درباره پاسور های تیم ملی نیز گفت: از آنجایی خودم پاسور هستم صلاح نیست که در اینباره اظهار نظر کنم ولی اعتقاد دارم که دو پاسور ما آقای محمد وادی می توانستند بهتر ظاهر شوند در برخی صحنه ها باید طریقه استفاده از مهره های کلیدی را بیشتر مدنظر قرار داد.

در پاسخ به برخی اعتقاد ها بالا بودن سن پاسور های ایران باید بگویم اکنون دچه کو آرژانتین، رزنده در برزیل و... همه از سن و تجربه بالایی برخوردارند لذا فکر می کنم که سعید معروف می توانست همچنان در خدمت تیم ملی باشد و سال های سال پست خود را حفظ کند اما برخی برخورد ها او را دلسرد کرده است.

پاسور دیرپای والیبال ایران اضافه کرد: در مراحل بعدی بازیکنانی مانند علی اصغر مجلل، میلاد عبادی پور و میثم صالحی می توانند به تیم ملی کمک کنند به خصوص میثم که خلا دریافت را تا حدود زیادی را جبران کند.

گفت و گو: جمشید حمیدی