پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

گشتی در دنیای خبر

بازار اخبار داغ در ورزش رونق به سزایی دارد از فوتبال گرفته تا کشتی و شطرنج که این روز ها حال و هوای ابری دارد.

ترنسفر مارکت و ارزش رونالدو - طارمی

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: ترنسفر مارکت، ارزش انتقال کریستیانو رونالدو مهاجم  النصر را ۱۵ میلیون یورو تخمین زده است که کم‌ترین مبلغ برای این بازیکن پرتغالی در دوران حرفه‌ای او است.

در سال ۲۰۰۴، این پورتال ارزش رونالدو ۱۹ ساله را ۱۸ میلیون یورو تخمین زد و از آن زمان سیر صعودی قیمت رونالدو در بازار نقل و انتقالات روز به روز بیش‌تر شد.  حداکثر قیمت رونالدو ۱۲۰ میلیون یورو برآورد شده است. ارزش رونالدو از نوامبر سال گذشته ۵ میلیون یورو کاهش یافته است و اکنون به ۱۵ میلیون یورو رسیده است.

رد صلاحیت ها در کشتی

آرش فرهادیان درباره مشخص شدن تاریخ انتخابات فدراسیون کشتی اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده ۲۲ تیرماه مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی برگزار خواهد شد و پیش از مجمع انتخاباتی در تاریخ ۲۷ خردادماه مجمع سالیانه این فدراسیون برگزار می‌شود.

وی افزود: امروز جلسه تجدید نظر سوابق مدیریتی کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی برگزار شد و ۹ نفر از کاندیداها به لحاظ سوابق مدیریتی تایید صلاحیت شدند. اسامی این ۹ نفر به حراست وزارت ورزش و جوانان اعلام شده تا تایید صلاحیت نهادهای نظارتی نیز انجام شود.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در تاریخ اعلام شده مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی را برگزار کنیم.

شهرام عظیمی در فدراسیون شطرنج

طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان شهرام عظیمی تا زمان برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون شطرنج به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب شد.

آرش فرهادیان مدیر کل دفتر مشترک فدراسیون‌های ورزشی با اعلام این خبر گفت: امروز سه‌شنبه ۲۳ خرداد مراسم تودیع و معارفه شهرام عظیمی در محل فدراسیون انجام خواهد شد و وی تا زمان برگزاری مجمع انتخابات شطرنج سرپرستی این فدراسیون را برعهده خواهد داشت.

پیش از این ریاست فدراسیون شطرنج را حسن تامینی برعهده داشت که از این سمت استعفا داد.