پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

بررسی پیشنهاد گل ‌محمدی در هیات مدیره

مذاکره با یحیی گل‌ محمدی دستور کار هیات‌ مدیره باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: یکی از مسائل مهم این روز‌های پرسپولیس بحث ادامه کار یحیی گل‌محمدی با این تیم است. این مربی بعد از پایان فصل گذشته هنوز مذاکره‌ای با مدیریت باشگاه پرسپولیس نداشته و این مساله باعث شده که صحبت‌هایی درخصوص رفتنش از جمع سرخپوشان مطرح شود.

 آنچه مشخص است یحیی یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و برخی معتقدند این مربی انتظار این را داشته و دارد که باشگاه پرسپولیس به وی پیشنهاد تمدید قرارداد چندساله را بدهد. اتفاقی که هنوز رخ نداده اما هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس از رضا درویش خواسته حتما شرایط را برای ماندن این مربی در تیم فراهم کند.

در این مورد رضا درویش بعد از نشستی که با سرمربی تیمش خواهد داشت نتیجه آن را به هیات‌مدیره انتقال می‌دهد. چنانچه یکی از خواسته‌های یحیی برای ادامه همکاری عقد قرارداد چندساله باشد، این موضوع در هیات‌مدیره رای‌گیری و به تصویب خواهد رسید.

اکثر اعضای هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس موافق تمدید قرارداد با او هستند اما قطعا رقم و شرایط او را بررسی می‌کنند. یحیی از زمان حضورش در پرسپولیس در دو مقطع تمدید قرارداد داشته است که البته هیچ یک به دوران مدیریت درویش و اعضای فعلی هیات‌مدیره این باشگاه مربوط نمی‌شود.