پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

چهار گوشه مستطیل سبز

اخبار ویژه از فوتبال ایران و منطقه را انتخاب سه خبر به اطلاع دوستداران مستطیل سبز می رسانیم. در این بین البته اصرار و اشتیاق باشگاه عربستانی برای به خدمت گرفتن علیرضا بیرانوند همچنان ادامه دارد.

بازیکن فرانسوی در لیگ ایران

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: یکی از بهترین و سرشناس ترین بازیکنان خارجی که به فوتبال آسیا آمده، بافتیمبی گومیس فرانسوی است. این مهاجم ۳۷ ساله که سابقه بازی برای تیم‌هایی چون سوانسی، لیون، مارسی، گالاتسرای، الاهلال و همچنین تیم ملی فرانسه را در کارنامه دارد، در فصل گذشته در تیم گالاتسرای حضور داشت و موفق شد با این تیم قهرمان سوپرلیگ ترکیه هم بشود. این بازیکن در فصلی که گذشت ۸ گل برای تیمش به ثمر رساند و چند روز پیش هم از گالاتسرای جدا شد.

گفته می شود که نماینده یکی از باشگاه های ایرانی با این بازیکن فرانسوی مذاکراتی را آغاز کرده اند.

ملی پوش سابق یونان در ایران

مربی جدید گل گهر از ملی‌پوشان سرشناس و محبوب فوتبال یونان، که سوابق درخشانی در امر مربیگری نیز دارد، به عمل آمد و وی رسما با قرارداد مالی مناسب، به عنوان سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر معرفی شد.

اوزونیدیس، ۵۴ ساله‌ از سال ۲۰۰۴ به صورت مداوم به مربیگری در تیم‌های مطرح یونان از جمله آ ا ک آتن و پاناتینایکوس، پرداخته و افتخاراتی همچون قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام رومانی و حضور در جام قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های آسیا در کارنامه مربیگری او دیده می‌شود.

افسوس سایت عراقی

ناظم الشریعه دو ماه پیش عراق را مقصد کویت ترک کرد. سرمربی سابق ایران هدایت تیم ملی فوتسال کویت را با قراردادی نجومی برعهده گرفت. عراق به جای ناظم الشریعه یک مربی برزیلی آورد.

سایت «اسپورت» عراق امروز با افسوس خوردن از رفتن مربی ایرانی، نوشت: بهترین مربی(ناظم الشریعه) برای فوتسال عراق را از دست دادیم. او خیلی خوب با بازیکن عراقی رفتار می کرد و توانایی هایش را می شناخت و انتخاب های منطقی داشت. اما متاسفانه مسئولان نظر دیگری دارند! مربی برزیلی ما مقابل تیم ملی الجزایر با سیستم دفاعی بازی کرد و فقط دفاعی بازی می کند.