پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
استارت بلافاصله تیم ملی

جای میلاد خالی است؟

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران عصر دیروز از ژاپن به تهران رسیدند و سرمربی تیم ملی بلافاصله دو بازیکن دیگر را به جمع چهارده شرکت کننده هفته نخست لیگ ملت ها اضافه کرد.

میثم صالحی در پست قدرتی و محمد فلاح در پست سرعتی از فردا بار دیگر کنار ملی پوشان خواهد ایستاد این درحالی است که تزلزل تیم ملی در دریافت اول بار دیگر دعوت از میلاد عبادی پور را در کانون توجهات قرار داده است.

میلاد اگرچه در لیگ ملت های سال گذشته و قهرمانی جهان درخشش چشمگیری نداشته است اما با شرایطی که دید جای ساعد های جفت و جور وی در تیم خالی است. البته که اگر عبادی پور از تمرین و آماده سازی فاصله نداشته باشد.

در این رهگذر اعتقاد داریم که اگر لیگ ملت ها را به بازیکنان جوان اختصاص بدهیم ضرر نخواهیم کرد مشروط بر اینکه خود بازیکنان جوان انگیزه و اشتیاق سیری ناپذیری برای قرار گرفتن در پست قدرتی بروز بدهند.

آموزش یک بحث قضیه در سنین پایه است و الگو پذیری و خواهندگی در دوران جوانی مبحثی است که این روز ها در جمع جوانان ما کمتر دیده می شوند.

به هر روی تمرینات تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۸:۳۰ دقیقه روز پنج‌شنبه ۲۵ خرداد در سالن فدراسیون والیبال زیر نظر کادر فنی آغاز می‌شود و سیدمحمد موسوی، محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، محمدطاهر وادی، جواد کریمی، محمدجواد معنوی‌نژاد، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، میثم صالحی، پوریا حسین‌خانزاده، امین اسمعیل‌نژاد، علی حاجی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور و آرمان صالحی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

ملی‌پوشان دو جلسه تمرین روز پنج‌شنبه و یک جلسه تمرین روز جمعه خواهند داشت و بامداد شنبه ۲۷ خرداد تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هفته دوم لیگ ملت‌ها تهران را به مقصد فرانکفورت و سپس آمستردادم ترک خواهند کرد تا از آنجا راهی شهر روتردام در ۹۰ کیلومتری آمستردام شوند.

هفته دوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ گروه مردان به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از ۳۰ خرداد تا ۴ تیرماه برگزار خواهد شد که مردان والیبال ایران در روتردام با تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند رو به رو خواهند شد.

نویسنده: جمشید حمیدی