پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
یار ایرانی تیم هندبال هندوستان

بیجاری: بدون همدلی نتیجه صفر می شود

ملی پوش و کاپیتان سابق کشورمان با پیشنهاد یک باشگاه هندبال هندوستان مواجه شده است.

مهدی بیجاری که به اتفاق چهار بازیکن دیگر به عنوان یار کمکی نماینده هندوستان در جام باشگاه های آسیا شرکت کرده بودند می گوید: تنی چند از بازیکنان هندی به دلیل اختلافاتی که به وجود آمده بود به اصفهان سفر نکردند و برای اینکه تیم به هم ریخته هندی ها نیامده به کشورشان باز نگردند با کمک فدراسیون هندبال ایران ما یار تقویتی این تیم شدیم. آنها حتی لباس بازی را هم روز مسابقه از طریق سفارت هندوستان فراهم کردند.

بیجاری درباره دلایل نتیجه نگرفتن دو تیم شاملی و سپاهان در مسابقات باشگاه های آسیا گفت: بازیکنی که برای تیم سپاهان از خارج آمده بود به هیچ وجه نتوانست به این تیم کمک کند. هندبال ورزش هماهنگی و همدلی است و اگر غیر از این باشد امکان نتیجه گیری به صفر می رسد نمونه اش تیم بحرین است یک تیم از یک کشور کوچک که موفق شد قطری ها را با آن همه بازیکنان چند ملیتی شکست دهد.

حسین سیار بحرینی شاغل در لیگ عربستان برای اینکه به نماینده کشورش کمک کند باشگاه عربستان را رها کرد و به جمع بحرینی ها پیوست. باید نسبت به تیم کشورمان تعصب داشته باشیم، تیم سپاهان مجید رحیم زاده مربی تحصیلکرده و دارای رزومه بالا را کنار گذاشت و تیم را به دست سرمربی تیم ملی سپرد و از این بابت و نیز استخدام دو بازیکن خارجی ره به جایی نبرد. اروپایی های زیادی به هندبال ایران آمده اند، پول گرفته و رفته اند ولی ما همچنان کاسه چه کنم در دست داریم. باید از اتفاقات درس بگیریم و خودمان را بیشتر باور کنیم.

گفت و گو: ج - دوستدار