پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
آمارهای غیر واقعی؛

پول‌های میلیاردی استقلال کجا است؟

مصاحبه اخیر آجورلو و ارائه آمارهای نجومی از محل درآمد زایی و پول‌ میلیاردی در حساب باشگاه با اظهارات فتح الله زاده و قربان زاده در تضاد جدی است و باید تکلیف آن مشخص شود!

از کشمکش و مناقشه بین قربان زاده و فتح الله زاده با آجورلو چند ماهی بود، خبری در رسانه ها منتشر نمی شد.

آجورلو بعد از ماه‌ها سکوت و خاموشی بار دیگر به صحنه آمد و ادعاهای جدیدی از مبلغ ۱۲۳ میلیارد تومان در حساب باشگاه بعد از برکناری شبانه را ارائه داد. وی گفت: مطالبه ۱۳۵ میلیارد تومانی از وزارت ورزش دارد و در مدت ۳۸۷ روز مدیریت مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان کسب درآمد کرده است.

این آمارهای تکراری با اظهارات فتح الله زاده و قربان زاده همخوانی ندارد!

فتح الله زاده در مقطعی که در باشگاه استقلال حاضر شد، مدعی بود پولی در حساب نیست.

او همچنین از گرفتن وام از بانک شهر و استقراض از این و آن گفت تا امور استقلال را مدیریت کند.

قربانزاده هم از خالی شدن پول مردم از بورس گفت و مدعی بود که استقلال در دوره مدیریت آجورلو بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده است!

متاسفانه نهادهای نظارتی و حسابرس ها هم طی سالیان گذشته آمار دقیقی از محل درآمدها و هزینه ها ارائه ندادند و همه چیز مبهم و در حد ادعا باقی ماند.

کریمی هم از لحظه ای که سکان هدایت استقلال را به دست گرفت، سو مدیریت گذشته را به جان خرید و جاده صاف کن باشگاه بود تا اعضا جدید هیات مدیره معرفی شوند. طی این مدت مطالبات استراماچونی پرداخت شد و امروز مربی جدید معرفی شد.

درخواست هواداران از وزارت ورزش و سازمان‌ خصوصی سازی و نهادهای نظارتی این است که با ورود به این مناقشه برای یک بار تکلیف پول‌های ادعایی آجورلو و مصارف درآمدها و هزینه‌ها را روشن کنند.

هوادارانی که پول شان در بورس خالی و تیمشان از جام باشگاههای آسیا حذف شده است و به زمین و زمان بدهکار هستند، چرا باید هراز گاهی شاهد جنجال و مجادله مسئولان گذشته باشند و کام شان تلخ شود.

بیایید با عزم جدی در این‌پ رونده مداخله کنید و تکلیف مردم و هواداران را یکسره کنید.

نویسنده: احمد میرزاییان