جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه

بن بست مذاکره و بازهم گزینه خارجی!

داستان جواد نکونام با استقلال همچنان در بن بست قرار دارد و با اینکه این مربی تمام رقیبانش را برای حضور روی نیمکت تیم کنار زده اما همچنان شرایط برای مربیگری اش در استقلال مهیا نشده است.

مجوز حضور وی روی نیمکت استقلال صادر نشده و استقلالی ها در تلاش هستند تا این شرایط را فراهم کنند.

 گفته می شود‌ در این مورد مدیران سابق استقلال از جمله اولیایی پیگیر کار وی شدند تا بتوانند اوضاع را طبق خواسته هواداران پیش ببرند.

حتی شنیده شده مذاکرات با جواد نکونام به دلیل مشکلاتش به بن بست رسیده و مدیران استقلال ناچار شدند باز هم به سراغ گزینه های خارجی بروند زیرا گزینه داخلی دیگری برای استقلال وجود ندارد.

گفته می شود مدیران استقلال حداکثر ۴۸ ساعت منتظر نکونام خواهند ماند و اگر نتوانند مجوز کار این مربی جوان را بگیرند، سراغ گزینه های دیگر خواهند رفت.

استقلالی ها از بین گزینه های داخلی تنها به نکونام دلخوش بودند که این مربی نیز تا به حال نتوانسته مجوز دریافت کند و مشکلات فصل پیش وی در فولاد و جریان ووریا غفوری برای این مربی دردسرساز شده است.

مدیریت استقلال نیز پس از قول مشخص شدن سرمربی تیم طی دوروزی که‌گذشت حالا اعلام کرده که هواداران به وی فرصت بیشتری دهند تا وی بهترین گزینه را انتخاب کند و این نشان از بلاتکلیفی نکونام در استقلال است.

گزارش: سوده رحمانوند