پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

مذاکرات مجدد آلومینیوم با حسینی

با عدم توافق ساکت الهامی با تیم آلومینیوم مجتبی حسینی مذاکرات خود را با این باشگاه از طرف گرفت.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: باشگاه آلومینیوم اراک باز هم با مجتبی حسینی برای جانشینی مهدی رحمتی وارد مذاکره شده است. بعد از اینکه این باشگاه اراکی تصمیم گرفت برای فصل آینده افزایش بودجه نداشته و با تیمی متشکل از بازیکنان جوان راهی فصل جدید مسابقات لیگ شود، مهدی رحمتی ترجیح داد اراک را ترک کرده و با نساجی مازندران راهی لیگ قهرمانان آسیا شود.

در این راستا باشگاه آلومینیوم نیز وارد مذاکره با مربیانی شد که سابقه کار کردن با بازیکنان جوان را دارند و دستمزد زیادی را نیز نمی‌گیرند. این باشگاه در چند روز اخیر با ساکت الهامی، مجتبی حسینی، مهدی تارتار و... وارد مذاکره شد که با هیچ‌یک توافق نکرد تا پروسه انتخاب جانشین رحمتی در این باشگاه کمی طولانی شود.

 در این بین با‌خبر شده ایم که حضور ساکت در اراک تقریبا منتفی شده. چراکه او خواهان دستمزد 10 میلیاردی شده که مورد استقبال مدیران آلومینیوم قرار نگرفته است. اما شرایط حسینی متفاوت است و از قرار معلوم شرایط برای حضور این مربی در اراک مهیا شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد سرمربی فصل قبل پیکان در فصل جدید رقابت‌های لیگ با آلومینیوم اراک استارت خواهد زد.

حسینی از باشگاه پیکان هم پیشنهاد دارد اما چون با تعدادی از مسئولان و مدیران این باشگاه اختلاف‌نظر دارد ترجیح می‌دهد در آلومینیوم کار کند. حسینی در پیکان نیز با بازیکنان جوان زیادی کار کرده و به این خاطر مدیران آلومینیوم علاقه‌مند به همکاری با او هستند.