پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

آذرپیرا: کسب مدال طلا با شکست حریفان مطرح ارزشمند بود

امیرعلی آذرپیرا و علی قلی زادگان دارندگان مدال های طلا و نقره رقابت های بین المللی کشتی جام استپان سارگسیان ارمنستان سطح این رقابت ها را بالا ارزیابی کردند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: امیرعلی آذرپیرا که در وزن 97 کیلوگرم این رقابت ها به مدال طلا دست یافت، گفت: ابتدا از هیئت کشتی تهران به دلیل اعزام تیم به رقابت های بین المللی ارمنستان تشکر می کنم و این اعزام را برای آینده کشتی تهران به فال نیک می گیرم.

وی تصریح کرد: مقابل حریفان خوبی در این رقابت ها به میدان رفتم و این مسابقات برای من که به تازگی به رده ی بزرگسالان آمده ام برای کسب تجربه بسیار ارزشمند بود.

آذرپیرا اظهار داشت: کادر فنی خوبی هدایت ما را بر عهده داشت و امیدوارم با تداوم تمرینات، تیم تهران بتواند در رقابت های کشوری حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشد.

علی قلی زادگان گفت: در وزن 61 کیلوگرم به میدان رفتم، البته پیش از این نیز قهرمان جام هاشمی نژاد شده بودم اما با صلاحدید کادر فنی و برای کسب تجربه بیشتر راهی مسابقات سارگسیان شدم، در آنجا دو کشتی گیر ارمنستانی و یک کشتی گیر گرجستانی را شکست دادم اما در دیدار فینال مقابل حریف قزاقستانی شکست خوردم.

وی تصریح کرد: حضور در مسابقات تدارکاتی از هر نظر برای آمادگی فنی و بالا رفتن تجربه کشتی گیران مفید است و برای من که تازه به این وزن آمده بودم، محک بسیار خوبی بود تا عیار خود را بسنجم.

قلی زادگان در پایان خاطرنشان کرد: خوشحالم که تیم کشتی آزاد تهران به یک جام بین المللی اعزام شده و معتقدم که همدلی به وجود آمده باعث خواهد شد تا کشتی تهران روز به روز پیشرفت کند.