پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

درویش در غیاب یحیی مذاکره می‌کند

باشگاه پرسپولیس بدون توجه به وضعیت نامشخص یحیی گل‌محمدی با برخی بازیکنان وارد مذاکره شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بدون در نظر گرفتن انفعال یحیی گل‌محمدی به دنبال این است تا نفراتی که قراردادشان با این باشگاه به پایان رسیده را برای فصل بعد حفظ کند.

در این میان گئورگی گولسیانی بعد از پایان اردوی تیم ملی کشورش مذاکراتش را با رضا درویش برای تمدید قرارداد آغاز خواهد کرد.

 عیسی آل‌کثیر بعد از بازگشت از سفر ترکیه، مدیر برنامه‌هایش را برای مذاکره با درویش به باشگاه فرستاده و صحبت‌های مقدماتی انجام شده است. البته خواسته مالی این بازیکن کمی بالاست و این مساله شاید باعث شود تمدید قرارداد او با پرسپولیس به مانند نیم‌فصل، کمی طولانی شود.

 سعید صادقی هم خودش روز شنبه این هفته نزد درویش آمد و تاکید کرد که اولویت اولش برای فصل آینده پرسپولیس است.

میلاد سرلک دیگر بازیکنی بود که مدیر برنامه‌هایش را برای مذاکرات اولیه نزد مدیریت باشگاه پرسپولیس فرستاد و اگر راهی فوتبال اروپا و کشورهای عربی نشود، سرخپوش خواهد ماند.

از طرفی امید عالیشاه هنوز هیچ صحبتی درمورد آینده‌اش در پرسپولیس با مدیریت این باشگاه نداشته است. البته شرایط این بازیکن فرق می‌کند و به‌عنوان یک بازیکن ذخیره نمی‌تواند شرط و شروط آنچنانی برای پرسپولیس تعیین کند و به‌نوعی خودش باید راغب به ماندن باشد تا اینکه باشگاه اصرار داشته باشد.