پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
ستاره والیبال ایران در گفت و گو با البرز ورزشی

کاظمی: هیچکس درباره تیم ملی با من صحبتی نکرد

ستاره والیبال ایران بازیکنی که گزارشگران و کارشناسان مطرح دنیا از وی به عنوان یک پدیده بزرگ نام برده بودند همچنان در تیم الکویت بازی خواهد کرد.

صابر کاظمی قطر پاسور چپ دست والیبال ایران که در پایان لیگ باشگاه های کویت به ایران بازگشته است در گفت و گو با البرز ورزشی اعلام کرد: به دلیل قرارداد سه ساله ای که با تیم الکویت دارد همچنان در این کشور خواهد ماند.

وی که دو فصل در لیگ قطر بازی کرده بود درباره تفاوت های مسابقات سراسری این دو کشور گفت: در قطر هر دوازده بازیکن تیم ها خارجی هستند فقط یک بازیکن قطری به نام مبارک در صحنه حضور دارد درصورتی که در کویت همه بازیکنان اصالت کویتی دارند و هر تیم می تواند حداکثر از دو بازیکن خارجی استفاده کند. اصولا عرب ها به کیفیت کار بازیکنان توجه دارند و برای آنها مهم نیست که از کدام کشور آمده اند.

کاظمی درباره بازگشت به تیم ملی والیبال نیز گفت: اول اینکه هیچکس با من در اینباره صحبتی نکرده است از سوی دیگر یک ماهی است که به شهرم بازگشته ام و از شرایط مطلوب بدنی برخوردار هستم، فقط شنا در استخر و فیزیوتراپی روز هایم را سپری می کنم.

این را هم بگویم که بسیاری می پرسند چرا به یک کشور عربی رفته اید؟ پاسخ من این است، هر فردی شرایط خودش را دارد و من حق دارم زندگی و آینده خود را بسازم. به همین دلیل پیشنهاد های ترکیه، لهستان و پورجای ایتالیا نپذیرفتم چرا که شرایط قطر و کویت مطلوب تر بود.

صابر کاظمی درباره دیدار های تیم ملی والیبال در جام ملت ها 2023 گفت: در بازی اول ژاپنی ها  خیلی خوب بودند و تیم ما معمولی بازی کرد و آنالیز ژاپنی ها عالی بود.

وی درمورد عملکرد امین اسماعیل نژاد و علی حاجی پور نیز گفت: هر دوی این بازیکنان خوب تلاش کرده اند اما اعتقاد دارم هنوز جا برای ایده آل شدن آنها وجود دارد.

کاظمی در پاسخ پرسش ما مبنی بر اینکه آیا تیم الکویت قصد ندارد از بازیکنان ایرانی استفاده کند گفت: ما یک بازیکن بسیار خوبی به نام لیولوبین داریم که قدرتی زن بسیار سطح بالایی است اما بنا به دلایلی در تیم ملی کشورش بازی نمی کند به همین دلیل بعید می دانم که باشگاه ما دنبال بازیکنی از ایران باشد.

گفت و گو: جشمید حمیدی