پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
کادرفنی نکونام با تغییرات احتمالی

اصرار به حضور یک بازیکن!

مهدی هاشمی نسب تنها عضو قطعی کادرفنی نکونام است که فصل قبل در فولاد به همراه او حضور داشت و در استقلال او را نیز همراهی می‌کند. او در حال حاضر مورد توجه ترین فرد کادر استقلال در بین هواداران است.

در بین نفرات کادر فنی او در فصل قبل حمیدرضا رجبی، حسین کعبی و نادرغبیشاوی حضور داشتند که هنوز خبری در خصوص همراهی آن‌ها با نکونام در تیم آبی‌پوش پایتخت مخابره نشده است.

در بین بازیکنان فصل قبل نکونام نیز شایعاتی وجود دارد از یاغی شدن مهدی شیری، احسان پهلوان و سعید آقایی گرفته تا حضور ساسان انصاری،عارف آقاسی، فرشید اسماعیلی، روبرتو تورس و یا مجید علیاری در لیست نکونام که هنوز هیچ خبر دقیقی در این خصوص و یا مذاکره با این گزینه ها اعلام نشده است.

آرش رضاوند، سعادت حردانی و محمد زبیر نیک‌نفس بازیکنان فصل قبل استقلال هستند که همراه با نکونام در فولاد حضور داشته‌اند.

از طرفی گفته می شود کیانوش رحمتی نیز عضو کادر نکونام در استقلال است و این مربی درنظر دارد یک مربی گلر و یک تمرین دهنده اسپانیایی نیز به کادرفنی اش بیفزاید.

این درحالی است که ورود مربی خارجی در استقلال با مشکلاتی همراه است اما نکونام در نظر دارد تا شرایط را برای حضور دو مربی فراهم کند.

این مربی دوستان بسیاری در کشور اسپانیا دارد و می تواند از طریق این نفرات دو مربی با شرایط خوب را برگزیند.

از طرفی نفرات بسیاری برای فصل أینده نام برده می شوند که در لیست نکونام قرار دارند اما اعلام نام این نفرات گمانه زنی است و به نظر می رسد تنها نام چند بازیکن فولادی در فهرست این مربی قرار دارد و قرار است به باشگاه ارائه شود.

گزارش: سوده رحمانوند