پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
نیم نگاه

نکونام و وزانت نیمکت یک باشگاه بزرگ

در تاریخ 79 ساله ی پیداش باشگاه استقلال فوتبال یکی از ارکان مهم این تشکیلات بود که دامنه ی فعالیت های آن از مرز کشور نیز گذشته بود.

روی نیمکت فوتبال استقلال همیشه تاریخ مردانی بزرگ نشسته بودند که هر یک وزنه ای سنگین در عرصه ی تعلیم و تربیت و دنیای مربیگری بودند. از رایکوف و جکیچ تا زنده یاد ها ناصر حجازی و منصور پورحیدری و امروز که تاریخ ورق خورد بدون تردید انتخاب جواد نکونام اتفاقی بزرگ است که این وزانت را تضمین می کند.

فرزند حسن تاجی در شهر ری یک استقلالی تمام عیار است که تجربیات گرانبهای حضور در لیگ اروپا را با خود دارند. در اسپانیا درخشید، در امارات توپ زد و سال ها بازو بند کشور عزیزمان را بر بازو داشت کنار کی روش تجربیات بازی در بیرون زمین را فراگرفت و در داخل کشور نیز هدایت تیم های لیگ برتر را در کارنامه خود قرار داد.

به این ترتیب فکر می کنیم که باشگاه استقلال با وجود دهها مشکلی که در این سال ها به ویژه از نظر مدیریتی با آن مواجه بود با یک گزینش منطقی و توام با اندیشمندی بخش عمده ای از مشکلات و موانع تیمداری را برطرف ساختند.

خوشحال هستیم که حضور نکونام با حمایت ستارگان سابق و دلسوز آبی پوشان از جمله فرهاد مجیدی همراه شده است. تاکید نکونام بر اتحاد و همدلی است، اصلی که وی در دوران سرگروهی در تیم ملی به آن پایبند ماده بود و امروز نیز تاکید ما برای قوام گرفتن این باشگاه بزرگ همدلی و همراهی است.

نویسنده: حسین علی اسماعیلی