پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
لیست ورود و خروج نکونام

لیست پرسپولیسی سرمربی آبی ها!

براساس پیگیری‌ها مشخص شد قرارداد نکونام دو ساله است. قرار است نکونام تا یکشنبه هفته آینده کادرش را به باشگاه معرفی کند که گفته می‌شود شامل دو دستیار ایرانی، مربی دروازه‌بان‌ها و بدنساز خارجی است.

قرار است جواد نکونام لیست خود را روز شنبه به صورت مکتوب تحویل مدیران باشگاه استقلال بدهد. گویا تمرینات استقلال از پنجم یا ششم تیرماه در مجموعه تمرینی حجازی استارت خواهد خورد.

نکونام تمامی نقص‌ها و ایرادهای ممکن را به گوش مسئولان امر رساند تا با آغاز تمرینات، این نقص‌ها برطرف و یک مجموعه تا حدودی مرتب در اختیار وی برای تمرین قرار بگیرد.

بر همین اساس مقرر شده است تا دو رول چمن برای برطرف کردن مشکلات چمن این مجموعه اضافه شده و با دستور نکونام، سایر زیرساخت‌ها مثل رختکن‌ها، سالن کنفرانس، سالن غذاخوری و... مورد پاکسازی و ترمیم قرار بگیرد. همچنین نکونام از مدیران کمپ حجازی درخواست کرده تا سالن بدنسازی این مجموعه با لوازمی که درخواست داده تکمیل شود.

گفته می شود لیست خرید استقلال مشخص شده و قرار است برودی ارائه شود. امیرحسین حسین‌زاده،‌ مسعود ریگی، فرشاد احمدزاده، احسان پهلوان، یاسین سلمانی، محمد نادری و دو بازیکن خارجی (مهاجم و دروازه‌بان)  در لیست خرید استقلال جای گرفته‌اند.

البته صحبت از پور حمیدی عارف اغاسی و ارمین سهرابیان نیز میرسود‌و این لیست اولیه نکونام است که قرار است اعلام شود.

 البته نکونام هنوز لیست خروج نداده است ولی شنیده می‌شود بازیکنانی چون سیدحسین حسینی، عارف غلامی، جعفر سلمانی، آرمان رمضانی و سجاد شهباززاده احتمالا در لیست خروج قرار بگیرند.

گفته می شود احتمال جدایی عارف غلامی از استقلال وجود دارد و احتمالا عارف آقاسی جایگزین او در تیم نکونام شود.

البته نکونام تاکید زیادی روی حفظ کوین يامگا و رافائل سیلوا دارد و نمی خواهد دو ستاره خارجی خودش رو از دست بدهد.

گزارش: سوده رحمانوند