پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

فریبا: کار جواد بسیار سخت است

بهتاش فریبا بازیکن قدیمی استقلال شرایط را در تیم استقلال مناسب می داند.

وی در این مورد گفت: استقلال شرایط خوبی نداشت اما در ادامه اوضاع متفاوت است زیرا تیم قرار است جان تازه ای بگیرد و این اتفاق با نکونام رخ می دهد.

فریبا افزود: من در استقلال نه پست می خواهم  و نه چیز دیگر زیرا در ایران کمیته فنی وجود ندارد مگر می شود که این چنین در تیمی کار کرد.

کمیته باید روزی پنج ساعت جلسه تشکیل دهد و همه چیز را بررسی کند.

فریبا در مورد جلسات کمیته فنی و پیشنهاد یکی از اعضا مبنی بر سرمربی شدن وی گفت: بله یکی ار اعضا پیشنهاد سرمربیگری داده و اعلام کرده که خودش مربی شود. وی یک مربی جوان است و یکی دیگر از اعضا هم پیشنهاد سرپرستی داده است که جالب است اما هیچ یک ار این ها پرویز مظلومی نبوده است!

کمیته فنی باید طوری انتخاب شود که افراد حاضر در این کمیته بتوانند کاری انجام دهند. ما زمان شفر کمیته داشتیم اما افراد درستی را انتخاب کردیم از آقای مجید رضایی گرفته که نفر اول کلاس های مربیگری بود تا افراد درستی که در باشگاه فعالیت می کردند.

وی ادامه داد: برای انتخاب مربی باید زیر ساخت ها را در نظر گرفت باشگاه باید بدهی راتسویه کند و بستر برای کار کردن آماده شود و میزان تولید مالی باشگاه مشخص شود..

وی در مورد لوپز گفت: نمیتوانم نظر درستی بدهم اما به شخصه معتقدم مربی ای که چهار سل کار نکرده نمی تواند خیلی موثر باشد. همه ما به فوتبال روز دنیا واقف هستیم اما آیا همه ما می توانیم مربی کارامدی باشیم؟ ایشان بسیار از فوتبال دور بود و به نظر خیلی نمی توانست موثر باشد.

وی در مورد کار کردن نکونام در استقلال گفت: هر مربی ای در این مقطع مربی استقلال شود کار بسیار سختی دارد این مربی تیم سوم را تحویل گرفته و باید شرایط را برای استقلال تغییر دهد.

وی در مورد تیم ملی نیز گفت: بازی های اول تیم ملی بسیار ساده بود اما بازی پایانی سخت بود و محک خوبی شد تیم ملی ایران که موفق می سود یعنی همه ما موفق شدیم.

گزارش: سوده رحمانوند