پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

قایدی: قراردادم با استقلال تمام شده است

مهدی قایدی امروز در برنامه ورزشگاه تلویزیون گفت: در حال حاضر بازیکن شباب الاهلی هستم و قراردادم با باشگاه استقلال به پایان رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی؛ قایدی افزود: از امروز مذاکراتمان با باشگاه شباب الاهلی آغاز شده است و باید ببینیم توافق می‌کنند یا خیر از باشگاه الاتحاد کلبا پیشنهاد دارم. من همیشه با فرهاد مجیدی ارتباط خوبی دارم و در اکثر مواقع با او مشورت می‌کنم. چند کشور حوزه خلیج فارس مانند قطر، امارات و عربستان به من پیشنهاد داده اند.

قائدی اضافه کرد: برخی در فضای مجازی اعلام می‌کنند همسر مهدی قایدی اجازه نمی‌دهد در استقلال بماند و در کارش دخالت می‌کند. همسر بنده به هیچ عنوان در کار فوتبالی من دخالت نمی‌کند و اتفاقا خیلی ایران را دوست دارد و علاقه دارد در استقلال بمانم.

با آمدن آقای حجت کریمی شرایط استقلال کم کم رو به بهبود است. قبلا در تمرینات ما آب برای خوردن نداشتیم و شرایطمان افتضاح بود. خیلی از برنامه ها را دنبال کردم و دنبال یک موضوع بودم که بدانم چرا اخراج شده.

ساپینتو مربی خیلی خوبی بود، مربی فوق‌العاده و کادر خیلی خوب و فنی فوق‌العاده اما یه سری اشتباهات هم داشت. ما دوتا بازی رو می تونستیم با بودنش به ما کمک کند از نظر من، در دربی اخراجش ناحق بود.