پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

مصطفی اقتداری: برخی پزشکان فرشته اند

برخی از پزشکان کشورمان واقعا فرشته اند چون با تکیه بر علم و تخصص جان بسیاری از انسان ها را نجات می دهند.

مصطفی اقتداری پیشکسوت امروز و دلاور دوران نه چندان دور دایره طلایی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی گفت: وزن ۶۲ و ۶۸ کیلوگرم دهه چهل کشتی آزاد و یکی از مربیان کار بلد استان تهران طی تماسی با خبرگزاری البرز ورزشی یکسری از دکتر های این آب و خاک واقعا فرشته های روی زمین هستند. ‌من سال گذشته دچار مشکل پرستار گرید ۴ شدم که بعد از مراجعه به بیمارستان و انجام پرتو درمانی و هورمون درمانی متوجه شدم نارسایی قلبی دارم به همین دلیل حدود یک ماه در بیمارستان قلب تهران بستری شدم با این وجود امکان اینکه بتوانند مرا عمل قلب باز کنند میسر نشد. به عبارت دیگر  خیلی راحت جوابم کردند تا اینکه یکی از دوستان ورزشکار آقای دکتر نادر انوشه فوق تخصص قلب و عروق را به ما معرفی کرد. این پزشک حاذق که خود ورزشکار و از قهرمانان و پیشکسوتان تنیس است پس از انجام معاینات کامل به من گفت باید تغییر سبک زندگی بدهید و این داروها را استفاده کنید نیازی هم به عمل باز ندارید.

من هم دستورات دکتر را مو به مو اجرا کردم و خدا را شکر در حال حاضر خیلی خوب هستم و در کنار استاد منصور خان برزگر همانند سال های گذشته که باشگاه سازمان آب بودیم در خانه کشتی ولنجک به امر مقدس مربیگری مشغولم.

این قهرمان بلند آوازه و مطرح کشتی آزاد دهه های چهل و پنجاه کشورمان در پایان تاکید کرد: وظیفه خودم می دانم از طریق همین رسانه یک تشکر ویژه از آقای دکتر نادر انوشه داشته باشم که نه تنها به من انرژی مثبت داد بلکه با توجه به تخصص و علم بالای خود در واقع عمر دوباره به من بخشید.

گزارش: احمد دباغ