پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

بازار نقل و انتقالات فوتبال به ویژه دو تیم مطرح پایتخت کم کم گرم می شود در این بین رقابت نهان و آشکار بین پرسپولیس و استقلال دیدنی و شنیدنی است.

مغانلو در جمع مهاجمان برتر لیگ قهرمانان

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: کنفدراسیون فوتبال آسیا 5 مهاجم برتر لیگ قهرمانان آسیا از لحاظ شوت به به دروازه های رقبا معرفی کرد و یک نظرسنجی برگزار کرد.

در میان لیست بهترین شوت زنان لیگ قهرمانان آسیا نام شهریار مغانلو مهاجم سپاهان و آقای گل لیگ برتر ایران دیده می شود.

مغانلو با کسب 30 درصد آراء در رده چهارم بهترین شوت زنان لیگ قهرمانان آسیا و به نوعی جزو 5 مهاجم خطرناک آسیا ایستاد.

مغانلو در فصل گذشته به همراه سپاهان خوش درخشید و با به ثمر رساندن 13 گل جایزه آقای گلی لیگ را از آن خود کرد.

اولین خروجی های استقلال

جواد نکونام دست به کار شد تا در فصل جدید مسابقات لیگ برتر تیم استقلال را با چهره متفاوت در قیاس با فصل قبل روانه میدان کند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: لیست خرید های جدید در اختیار باشگاه قرار گرفته است، از سوی دیگر باید چند بازیکن از لیست خارج شوند. اولین خروجی ها مشخص شدند. مهدی پور و عارف غلامی دو بازیکنی هستند که باید به فکر انتخاب تیم جدید شوند.

طبق شنیده ها، این احتمال وجود دارد که مهدی پور به پرسپولیس انتقال یابد، اما در مورد عارف غلامی بحث بر سر انتقالش به تیم هوادار است.

امامی فر به جای محمدی در پرسپولیس

بعد از جدایی محمد محمدی از معاونت باشگاه پرسپولیس مدیر عامل به دنبال یک معاون از جنس قرمز است، کنکاش آغاز شده و نتایج می رود تا به ثمر برسد.

علیرضا امامی فر بازیکن سابق پرسپولیس احتمالا جانشین محمدی خواهد شد. دیدار این پیشکسوت با رضا درویش عملا راه را برای حضور امامی فر به باشگاه ونشستن بر پشت میز معاونت هموار ساخته است.