پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
ابر قهرمان در فوتبال ایالات متحده

پیراهن جدید برای مسی

اینتر میامی و مارول پیراهن ویژه ای را برای پوشیدن لیونل مسی آماده می کنند.

پس از تایید همکاری تیم فلوریدا و ناشر کتاب های کامیک ابرقهرمانی مارول برای ساخت پیراهن نسخه ویژه ای که ستاره آرژانتینی پس از آن بر تن خواهد کرد، درباره قرارداد لیونل مسی با اینتر میامی همچنان در سراسر جهان صحبت می شود. مسی اولین بازی خود را در ایالات متحده انجام می دهد.

اینتر میامی در حساب توییتر خود درباره این همکاری با مارول و آدیداس پستی منتشر کرد.

در این پست آمده است: "با همکاری‌های عالی، پیراهن‌های فوتبالی عالی عرضه می‌شوند. منتظر نسخه محدود Adidas x Marvel x Inter Miami در طول تابستان باشید."

مسی کی به میامی میاد؟

پس از پایان فصل 2022-2023 با پاری سن ژرمن و بازی برای آرژانتین مقابل استرالیا و اندونزی در پنجشنبه هفته گذشته و دوشنبه هفته جاری، مسی به همراه خانواده و دوستانش در روزاریو تعطیلات خود را سپری می کند.

اولین بازی با اینتر میامی

گزارش های متعدد مطبوعاتی نشان می دهد که اولین بازی مسی با اینتر میامی در روز جمعه، 21 ژوئیه برابر کروز آزول در جام اتحادیه (یک تورنمنت تابستانی بین تیم های لیگ MX و MLS) در ورزشگاه DRV PNK در فورت لادردیل، فلوریدا برگزار خواهد شد.

مسی در میامی نجات می یابد؟

تیم صورتی پوشان به یک ابر قهرمان نیاز دارد تا در فصل جاری MLS به کمک بیاید.

اینتر میامی با تنها 15 امتیاز از 51 مورد اختلاف تا اینجای کار، آخرین جدول کنفرانس شرق است.

از 29 باشگاه لیگ، آنها به ترتیب پس از لس آنجلس گلکسی (14 امتیاز) و کلرادو راپیدز (13 امتیاز) در رده 27 قرار دارند.

به همین دلیل است که اینتر میامی با آغوش باز منتظر لیونل مسی است و امیدوار است که او عامل مهمی برای خروج از خط بد و شروع صعود به موقعیت های پلی آف MLS 2023 باشد.

گزارش: عباس اسماعیلی