پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

 عاقبت تیمروف در انتظار پریرا

یکی از خرید‌های خارجی ناموفق پرسپولیس در فصلی که گذشت لئاندرو پریرا بود.

بازیکنی که در ابتدای حضورش در این تیم عملکرد چندان بدی در تمرینات و مسابقات نداشت اما اتفاقی که درخصوص او در دیدار برگشت پرسپولیس با سپاهان رخ داد باعث شد که هجمه زیادی روی این بازیکن از سوی هواداران به وجود بیاید و این مساله افت شدید او را نیز به همراه داشت.

 در واقع پریرا از بعد این ماجرا دیگر نتوانست مهره تاثیر‌گذاری در پرسپولیس باشد و حالا به یک معضل برای تیمش تبدیل شده است. از این جهت که او با باشگاه پرسپولیس قرارداد 670 هزار دلاری (بدون در نظر گرفتن آپشن‌هایش) برای فصل آینده دارد و حاضر به فسخ آن هم نیست. مطمئنا در شرایط فعلی هیچ تیمی حاضر نیست برای این بازیکن هزینه کند و طبیعی است که او و ایجنتش به ‌راحتی قید قرارداد خوب‌شان با پرسپولیس را بزنند.

در این راستا باشگاه پرسپولیس قصد دارد سیاست جدیدی را درمورد پریرا در پیش بگیرد. اینکه اعلام کند او در برنامه‌های آتی سرخپوشان جای دارد تا حداقل بتواند تا آخرین روز نقل و انتقالات برای این بازیکن مشتری پیدا کند. در غیر این صورت مجبور است یا او را به تیمی قرض دهد یا اینکه حفظش کند.

 مشابه این اتفاق فصل پیش درمورد تمیروف رخ داد و باشگاه پرسپولیس توانست در آخرین روزهای پنجره تابستانی او را به پیکان انتقال دهد. هر‌چند قرارداد تمیروف تقریبا یک‌سوم پریرا بود و البته پیکان او را 70 هزار دلار خرید.

گزارش: نیلوفر مژدهی