پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
استقلال سقف قرارداد تعیین کرد

ستاره استقلال به پیشنهاد باشگاه پاسخ رد داد!

نکونام سقف قرارداد ۱۵ میلیاردی در نظر گرفته برای جذب بازیکن جدید و به بازیکنان فعلی هم که در لیست نکونام هستند و قرارداد دارند گفته شده که اگه میمونید باید رقم قراردادت را  تا ۱۵ میلیارد پایین بیاورید وگرنه می توانید بروید!

سرمربی جدید استقلال اعلام کرده قصد دارد شرایط را با تغییراتی همراه کند و قراردادهای نجومی زمان آجورلو قرار نیست در استقلال اعمال شود.

این مربی می‌خواهد هر بازیکنی را با قیمت اصلی و در خور خود در استقلال حفظ کند و از آپشن های زمان سردار اجورلو خبری نیست.

از انجا که استقلال این فصل از اسیا حذف شده و در این مسابقات نیز حاضر نیست مدیران اعلام کردند که بازیکنان نمی توانند خواستار قراردادهای نجومی شوند ریرا وضعیت تیم در سال جاری متفاوت از سالهای دیگر است.

باشگاه استقلال به مهدی‌پور اعلام کرده با رقم ۱۰ میلیارد تومانی حاضر به تمدید قرارداد وی می‌باشد که مورد قبول این بازیکن قرار نگرفته است.

این بازیکن اولین نفر از اعضای تیم است که پیشنهاد دریافت کرده اما وی به دلیل کسر قراردادش از فصل پیش این پیشنهاد را نپذیرفته است.

این در حالی است که وی فصل قبل عملکرد خوبی نداشت و در بیشتر بازی ها نیمکت نشین و یا مصدوم بود اما با قراردادی بالا در تیم حضور داشت اما نکونام و مدیران برای فصل جاری قصد کردند که اشتباهات قبل را تکرار نکنند و با هر بازیکنی به مقدار توانایی و حد و اندازه عملکردش  قرارداد امضا کنند و این اقدام قطعا می تواند برای استقلال مثمر ثمر باشد حتی اگر نفرات زیادی از این تیم جدا شوند و به باشگاه های دیگر بروند!

گزارش: سوده رحمانوند