پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
برای بازی های گوآنگژو

میلاد عبادی پور به تیم ملی باز می گردد

یکی از نزدیکان وی که با البرز ورزشی گفت و گو می کرد خبر از ترمیم آسیب ساق پای بازیکن قدرتی به تیم ملی داد. میلاد قرار است در بازی های آسیایی گوآنگژو در خدمت تیم ملی باشد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: عطایی سرمربی تیم ملی نیز دیروز از توافق و تعامل وی با حضور مجدد عبادی پور خبر داده است. هرچند که پارسال نیز با وجود عبادی پور در لیگ ملت ها و مسابقات جهانی موفقیت چشمگیری نداشتیم اما وقتی بحث تیم ملی می شود چه بهتر که به وحدت و جمعگرایی روی بیاوریم.

سرمربی تیم ملی دیروز در گفت و گویی به برخی نکات اشاره کرد و از مردم پوزش خواست، این درحالی است که هنوز دوستان مدعی سعی در نادیده انگاشتن واقعیت ها دارند.

عطایی درباره انتقادات مطرح شده درست و نادرست که فشارهایی را به تیم و بازیکنان وارد کرده است، گفت: برایم تیم ملی کشورم مهم است. همه ایران مهم است و به هیچ وجه آن را با چیزی عوض نمی‌کنم، برایم مهم نیست که تیم ملی ایران از کدام بخش‌های ایران شکل می‌گیرد، برایم روند رو به رشد والیبال ایران مهم است تا در این ورزش سربلند باشیم. نقد باید منطبق بر اتفاقاتی باشد که رخ می‌دهد. باز هم تکرار می‌کنم ما خوب بازی نکردیم و از این بابت از مردم کشورم عذرخواهی می‌کنم. قول می‌دهم که تمام تلاش بازیکنان این خواهد بود که بهترین اتفاق بیافتد و امیدوارم همین‌رو شود.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره مصوبه هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال برای تیم ایران که اگر اعضای اصلی تیم ویزای آمریکا نگیرند، امتیازات ایران در رده بندی جهانی کم نشود و فریز شود، گفت: این یک فرآیند سیاسی است که من خیلی نمی‌پسندم، در واقع ما ورزش را باید از سیاست جدا بدانیم. اختلاف نظر دولت‌ها نباید اثر منفی در ورزش بگذارد. کاری که آمریکایی‌ها انجام دادند با روح ورزش تطابق ندارد و باید به این موضوع دقت کنیم. اگر روادید بازیکنان صادر نشود حتی این امکان وجود دارد که تیم به آمریکا نرود و امتیازهای تیم ایران در همین جایی که هفته دوم به پایان رسید، فریز شود و از مسابقات بعدی که برای تیم ایران قهرمانی مردان آسیا است، امتیازها کم یا زیاد شود. تیم ایران دو روز دیگر به فرانکفورت می‌رود، اگر روادید آمریکا صادر شود که تیم عازم آمریکا خواهد شد و اگر صادر نشود امکان دارد تیم به ایران برگردد و امتیازهای تیم ایران تا پایان هفته دوم فریز شود و ثابت بماند تا مسابقات قهرمانی مردان آسیا.