پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
چند خبر از نقل‌ و انتقالات پرسپولیس

جذب سعید برای پرسپولیس سخت شد

مذاکرات پرسپولیس برای جذب عزت اللهی همچنان بی‌نتیجه است.

 سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی یکی از نفراتی است که یحیی گل محمدی تمایل دارد او را در فصل آینده در تیمش داشته باشد. اما باشگاه پرسپولیس در مذاکراتی که برای جذب این بازیکن داشته متوجه شده که او ۶ ماه دیگر با باشگاه وایله دانمارک قرارداد دارد و حداقل در این مقطع نمی تواند براحتی او را به خدمت بگیرد. با این تفاسیر تقریبا باید انتقال این بازیکن به پرسپولیس را در تابستان منتفی بدانیم.

درخواست یگانه از کنعانی‌زادگان

 ‌محمدحسین کنعانی‌زادگان که این روزها نماینده‌اش با باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره برای انعقاد قرارداد است، شب گذشته مهمان محسن یگانه خواننده پاپ کشور بود. یگانه هنگام معرفی کنعانی‌زادگان خطاب به هوادران خود که در سالن حضور داشتند اعلام کرد: همه می‌دانند که من پرسپولیسی هستم. امشب هم یک مهمان ویژه پرسپولیسی دارم.

یگانه با ارزوی موفقیت برای مهمان خود ابراز امیدواری کرد که کنعانی‌زادگان به پرسپولیس برگردد ولی در انتها تاکید کرد: البته باید از پیشنهاد سپاهان ترسید!

کنعانی‌زادگان هم البته مذاکره با پرسپولیس را تایید کرد!

یحیی مهاجم سابق را نمی‌خواهد

یحیی گل محمدی از بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس استقبال نکرد.

 با وجود اینکه علی علیپور برای بازگشت به پرسپولیس چراغ سبز نشان داده اما یحیی گل محمدی چندان از این مسئله استقبال نکرده و به دنبال این است یا یک مهاجم خارجی خوب برای تیمش پیدا کند. علیپور امیدوار بود باشگاه پرسپولیس برای گرفتن رضایت نامه او از باشگاه ژیل ویسنته اقدام کند که این اتفاق فعلا در این مقطع رخ نخواهد داد.

گزارش: نیلوفر مژدهی