پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

 گولسیانی رضایت داد، پورعلی‌گنجی می‌رود

به نظر می‌رسد مشکل مدافع بلند قامت سرخپوشان حل شده و او با پرسپولیس به توافق رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: یکی از معضلات باشگاه پرسپولیس برای حفظ گئورگی گولسیانی این بود که این بازیکن حاضر نبوده و نیست که با قرارداد ریالی در جمع سرخپوشان ماندنی شود.

در این راستا مذاکرات این بازیکن با باشگاه پرسپولیس کمی طولانی شده است. اما آخرین خبر حاکی از آن است که گولسیانی تا حدی کوتاه آمده و حاضر است دستمزدش را نه به دلار، یورو و ریال دریافت کند. احتمالا قرارداد این بازیکن به درهم (واحد پول امارات) بسته شود.

 این پیشنهاد قرمزها به او اگرچه مخالفت اولیه این بازیکن را در پی داشت اما از قرار معلوم بازیکن گرجستانی برای ماندن در پرسپولیس حاضر شده که به پیشنهاد این باشگاه پاسخ مثبت دهد.

از طرفی شنیده ایم محمدحسین کنعانی‌زادگان اولین خرید پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات خواهد بود. گویا مدیربرنامه‌هایش در مذاکره با باشگاه پرسپولیس به نتایج خوبی رسیده است. این انتقال ممکن است به جدایی مرتضی پورعلی‌گنجی ختم شود. از این جهت که رابطه این دو بازیکن چندان با هم خوب نیست ضمن این که پورعلی‌گنجی در میانه‌های فصل قبل هم قصد جدایی داشت و این انتقال می‌تواند بهانه خوبی برای او باشد.

ضمن اینکه از بین گولسیانی، کنعانی و پورعلی‌ گنجی قاعدتا یکی باید روی نیمکت بنشیند و این خودش مشکل‌ساز است. البته در این مورد نظر نهایی را یحیی گل‌ محمدی خواهد داد و او فعلا فقط خواستار تمدید قرارداد گولسیانی و جذب کنعانی‌زادگان شده است.