پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

جوانگرایی در والیبال باشگاه پیکان

پیکان پرافتخار ترین باشگاه والیبال در آسیا بعد از سال ها توسل به ستاره ها دست به جوانگرایی زد و این شاید بهترین اقدامی باشد که در خودروسازان انجام داده اند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: پیمان اکبری سرمربی نام آشنای پیکان که چندین سال سمت کاپیتانی تیم ملی را برعهده داشت به حتم امسال لذت کار با جوان ها را خواهد برد. سخت اما تاثیرگذار خواهد بود.

براسا اخبار رسیده، امیر حسن ملا عباسی سرعتی زن سجاد جلوداریان لیبرو مبین نصری قدرتی زن یوسف کاظمی سرعتی زن و فرشاد اکبری سرعتی زن برای فصل آینده راهی تیم پیکان تهران شدند و شاگرد پیمان اکبری در این تیم شدند

بعضی از این بازیکن ها سابقه حضور در این باشگاه را دارند و پیمان اکبری برای فصل آینده لیگ برتر والیبال یک تیم جوان و با تجربه را راهی مسابقات خواهد کرد تا شاید پس از نه سال یکبار دیگر قهرمانی لیگ برتر والیبال را به دست آورند.

پیش از این باشگاه پیکان با علیرضا بهبودی پاسور 45 ساله به توافق رسیدند و بهبودی پس از نوزده سال به این تیم بازگشت. همچنین امیر حسن فرهادی دیگر بازیکنی است که مورد نظر باشگاه پیکان قرار گرفته است، همچنین آرمین افشین فر بازیکن سابق پیکان نیز راهی تیم جیزره بلدیه اسپور در لیگ برتر والیبال ترکیه شد.

واکنش باشگاه شهداب

از سوی دیگر باشگاه شهداب یزد در واکنش به استخدام بازیکنان طرف قرارداد این باشگاه با تیم های مختلف از جمله پیکان مواردی را برشمرد و اعلام کرد، به اطلاع می رساند این دو بازیکن به نام های #مبین_نصری در پست دریافت قدرتی و یوسف_کاظمی در پست دفاع وسط تا دو سال آینده با باشگاه شهداب قرارداد دارند و بدون رضایت نامه کتبی باشگاه حق مذاکره و عقد قرارداد با هیچ باشگاهی را ندارند. فدراسیون والیبال ایران نیز به طور کامل در جریان این موضوع قرار دارد.

لازم به ذکر است که مبین نصری با تصمیم کادرفنی تیم والیبال شهداب یزد امسال در ترکیب تیم والیبال بزرگسالان باشگاه به میدان خواهد رفت و یوسف کاظمی نیز تنها پس از درخواست کتبی باشگاهی دیگر و با موافقت باشگاه شهداب می تواند به صورت قرضی و تنها به مدت یک فصل و با شرايط مشخص شده از سوى باشگاه شهداب، جدا شود.