پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

مذاکرات مستقیم چند تیم با شهرام خیری

مربیان جوان و تحصیلکرده ای در فوتبال کشورمان داریم که از اهلیت شخصیتی و فنی بسیار بالایی برخوردارند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: ولی کمتر در کانون توجهات رسانه ها قرار می گیرند، در صورتی که اصل شایسته سالاری ایجاب می کند که فضا برای ارائه توانمندی های شایستگان اقصی و نقاط ایران مهیا شود.

شهرام خیری یکی از این مربیان است که سابقه بازی در تیم های تجارت و استقلال را دارد و از شاگردان حسن روشن و مجید جلالی محسوب می شود. این مربی متشخص دارای مدرک مربیگری از کنفدراسیون آسیا، دوره های بین المللی چندی را در کشور های  هلند و آلمان گذرانده و سرشار از تجارب و تخصص مربیگری است.

اگرچه از گوشه و کنار شنیده ایم که وی در لیست همکاران جواد نکونام در باشگاه استقلال (آنالیزو) قرار دارد ولی آخرین خبر این است که دو باشگاه لیگ یک، تهران و یک تیم از شهرستان از خیری برنامه خواسته اند و بعید نیست که این مربی خوشفکر و خوشنام را به زودی روی نیمکت هدایت تیم های مطرح باشگاهی مشاهده کنیم.

باتوجه به اینکه مسابقات فصل قبل فوتبال کشور به تازگی به اتمام رسیده است فضای فوتبال کشور هنوز وارد فاز جدی نقل و انتقالات خود نشده ایجاد بازه زمانی پرفشار برای انتخاب سرمربی برای باشگاه دقیقا همان نکته انحراف می تواند باشد.

مدیریت باشگاه تیم لیگ یکی مذاکرات و مراحل فنی ابتدایی گزینش را بلافاصله پس از اتمام بازی های لیگ فصل قبل آغاز شود و به طور جدی از گزینه های سرمربیگری مدنظر خود، برنامه های آنها را برای فعالیت در تیم مطرح درخواست کرد که بر همین اساس روند این گزینش با جدیت ادامه دارد و شنیده ها حاکی از آن است مذاکرات بسیار مثبتی با شهرام خیری امروز در دفتر باشگاه داشته است.

ان شالله در همین فضا عقلانی و در زمانی که قطعا تیم مورد نظر بهترین شرایط آماده سازی را برای خود در اختیار خواهد داشت معرفی سرمربی از سوی مدیریت این باشگاه به طور رسمی انجام خواهد گرفت.

شهرام خیری اعتقاد دارد هر مربی بر اساس تفکر تاکتیکی خود دستیاران انتخاب می کند. بنابراین واضح است در انتخاب بازیکن دستیاران آزادی عمل بیشتری به وی بدهند.

شهرام خیری درباره تیم های که به وی پیشنهاد داده اند گفت: فعلا از نام بردن آنها معذورم ولی برنامه های خود را به مدیران باشگاه های مورد نظر ارائه داده ام ولی این را تاکید می کنم که همکاران و بازیکنان خودم را بر اساس تفکراتی که دارم برخواهم گزید.