پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

پیروانی: این حرف ها فقط تهدید است

 مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از قانون سقف بودجه گفت که این قانون فقط دست دو باشگاه‌ استقلال و پرسپولیس را بسته‌ است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان جلسه با مدیریت این باشگاه و تمدید قرارداد با این تیم گفت: نه من و نه هیچ کسی دیگر نمی‌تواند برای پرسپولیس شرط و شروط بگذارد. پرسپولیس با این همه هوادار و افتخار از همه نام هابزرگتر است.  شرطی هم برای ماندگاری در پرسپولیس نگذاشتم و سفید امضا کردم.

پیروانی افزود: گلایه من این است باوجود اینکه یک رقابت سخت و نفس‌گیر در پیش داریم، نمی‌دانم چرا برای باشگاهی که می‌خواهد در آسیا از نام ایران دفاع کند، سقف بودجه و محدودیت گذاشته‌اند؟ درخواست دارم دست باشگاه‌ها را در آسیا برای هزینه کردن باز بگذارند تا به هدفمان برسیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود این تیم دیر وارد فصل نقل و انتقالات شده است، اضافه کرد: وقتی پول نداریم رقابت سخت می‌شود. ما سال گذشته مشکلات زیادی داشتیم، هواداران کم و بیش در جریان هستند. در تمام زمینه‌ها مشکل داشتیم، با تیم‌هایی رقابت کردیم که دغدغه آپشن، زمین تمرین، پیش پرداخت، پاداش، هتل و ... نداشتند. پرسپولیس کار خیلی بزرگی کرد و همه زحمت کشیدند و الان هم در فصل نقل و انتقالات وقتی پول نداریم کار سخت است. هواداران بدانند کسی که با پرسپولیس قرارداد امضا می‌کند، دریافتی ندارد و به خاطر بزرگی و نام پرسپولیس می‌آید.

وی درباره حضورش روی نیمکت پرسپولیس افزود: من وظیفه خودم را انجام می‌دهم و نماینده تیم بزرگ پرسپولیس هستم و تمام تلاشم را می‌کنم که حقی از تیم ما ضایع نشود. همین اینکه نتیجه گرفتیم نشان می‌دهد همه هدفمند حرکت کرده اند.

پیروانی در ادامه با انتقاد از قانون سقف بودجه، اظهار کرد: نمی‌دانم چرا این قانون را گذاشته‌اند، الان بخواهیم پول رضایت‌نامه بازیکن را هم بدهیم، از سقف بالاتر می‌زند. زورشان تنها به استقلال و پرسپولیس می‌رسد،دیواری کوتاه تر از استقلال وپرسپولیس وجود ندارد،  بقیه تیم‌ها آزادانه هر کاری بخواهند انجام می‌دهند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این سوال که مهدی تاج (رئیس فدراسیون) تاکید کرده که این نهاد روی اجرای این قانون نظارت می‌کند، گفت: وقتی یک باشگاه، مبلغی سنگین برای رضایت‌نامه بازیکن می‌خواهد و زور ما نمی‌رسد اما یک تیم دیگر همان مبلغ را پرداخت می‌کند، نشان می‌دهد این تهدیدها فقط حرف است. مطمئن باشید زور استقلال و پرسپولیس نخواهد رسید که بازیکنان مورد نظرشان را جذب کنند، مگر اینکه بازیکن از پول و زندگی‌اش بگذرد و با عشق و علاقه به تیم بیاید.

وی در پایان درباره ممنوعیت عقد قرارداد دلاری با بازیکنان و مربیان خارجی هم اضافه کرد: با من بمیرم و تو بمیری تو نمی‌شود تیم‌داری کرد. از بازیکن خارجی خواستند که ریالی قرارداد ببندد! کسانی که این قانون را گذاشته‌اند تخصصی ندارند.