پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
ناراحتی بچه های تیم ملی، نارضایتی اهالی والیبال

تشکری: مانند ژاپنی ها آینده نگر باشیم

آرمین تشکری یکی از ستارگان سرعتی تیم ملی در دوران طلایی والیبال ایران بود که در کنار علیرضا نادی، عادل غلامی و سیدموسوی می درخشید و خیلی زود جای ثابتی در آن تیم پرافتخار به دست آورد.

سرویس های پرشی، موجی وی به ساعد شکن سرعت داشت و تیم های بزرگی همانند لهستان مقابل این سرویس ها متزلزل می شدند.

تشکری اکنون در تیم های باشگاهی بازی می کند و خاطره خوشی از کنار گذاشتن ناگهانی اش ندارد اما درباره عملکرد کنونی تیم ملی در لیگ ملت های جهان به البرز ورزشی گفت: خود بازیکنان نیز راضی نیستند و از اینکه جامعه والیبال و مردم از عملکرد تیم ملی گلایه دارند اظهار ناراحتی می کنند.

اما می دانیم وقتی نسل عوض می شود باید صبوری به خرج داد در تیم ایران سیدموسوی همچنان ستاره است، مهدی جلوه و به خصوص محمد ولی زاده خوب بازی می کنند. ولی چند بازیکن سرعتی خوب دیگر نیز داریم که می توانند در تیم ملی بازی کنند.

تشکری با اشاره به اینکه بازیکنان جوان ما باید از طریق حضور در تورنمنت های مختلف تجربه کسب کنند افزود: انتقادات تخریبی روی مسائل روانی بازیکنان و کادرفنی تاثیر منفی می گذارد. نقد ها را باید آرومتر مطرح ساخت. زمانی که آقای ولاسکو سرمربی تیم ملی ما بود بار ها می گفت که ژاپنی ها برای رسید به اوج برنامه ده ساله تدارک دیده اند و ما نیز الان باید برای آینده برنامه ریزی کنیم، در زمان ولاسکو تیم دومی هم داشتیم که در موارد لزوم از بازیکنان آماده این تیم بهره بردیم، هنوز هم دیر نشده باید تیم B را تشکیل داد.

گفت و گو: جمشید حمیدی