پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
گفت و گو با درمانگر تخصصی طب سنتی

ملکه بابایی؛ اولین حکیم بانوی ایران را بشناسید

دیدار با بانویی فرهیخته در دفتر البرز ورزشی این واقعیت را بار دیگر به اثبات رساند که در جمع بانوان ایرانی چقدر انسان های توانمند، شریف و متخصص داریم که شاید ناشناخته مانده باشند اما از تاثیرات حضور مثبت و سازنده آنها جامعه بهره می برد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: ملکه بابایی درمانگر تخصصی طب سنتی از دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله دکتری طب مکمل کل نگر و درمانگر طب سنتی و گیاه درمانی یک نمونه نادر از بانوانی است که در گوشه از پایتخت به ارائه خدمات درمانی به شهروندان تهرانی و شهرستانی مشغول است.

دو بار قانون طب ابوعلی سینا را در دانشکده رفاه خوانده و با اعتقاد و اعتماد به این دانشمند بزرگ ایرانی اعتقاد می ورزد.

خانم ملکه بابایی بیش از 35 سال سابقه کار دارد، که دوره های تخصصی ستون فقرات را گذرانده و عضو کانون پزشکان منطقه 7 و عضو سامانه بیست و دوگانه شهرداری تهران است که در میدان سپاه سرای محله خواجه نصیر حوالی پل چوبی مطب دارد.

این درحالی است که دکتر حسام الدین مدرس به عنوان مسئولیت فنی با خانم ملکه بابایی همکاری می کند.

ویزیت کارکنان دولت و اتباع خارجی از جمله کار های روزمره ایشان است. از آنجایی که درمان دررفتگی کتف، شانه و آسیب زانو، پروستات، اگزما و کبد چرب جزو تخصص های این دکتر طب سنتی و عضو بانوان شنای کشور است، تاکنون چندین ورزشکار به ویژه والیبالیست های مطرح کشور تحت درمان و مداوای خانم بابایی قرار گرفته اند.

بحث ما در باب نوشتن این مقاله کوتاه توصیه ای است که به وزیر محترم ورزش داریم و آن اینکه برای آسیب  ها و صدمت ورزشی از دانش و تجربیات ارزشمند ایشان استفاده کنند. حتم داریم که از این بابت ورزشکاران بیشتر بهره را خواهند برد.

در ضمن خانم ملکه بابایی کارآفرین برتر کشور 1396 بوده است.