پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

گولسیانی در پرسپولیس ماند

 گئورگی گولسیانی که یکی از ارکان اصلی قهرمانی‌های پرسپولیس در فصل قبل به شمار آمد در پرسپولیس ماندگار شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در نقل و انتقالات فوتبالی تیم‌های زیادی به دنبال جذب او بودند. این در حالی است که کادرفنی قرمزها نیز به شدت به دنبال ماندن او هستند.

از این رو شایعات زیادی در خصوص این مدافع به گوش رسید اما او که در تعطیلات به سر می‌برد با انتشار پستی در اینستاگرام، وضعیت خود را به هواداران پرسپولیس توضیح داد و نوشت: این روزها پیام‌ها و تماس‌های زیادی از طرفداران دوست‌داشتنی‌مان درباره وضعیت فعلی من و باشگاه دریافت کردم. همه می‌پرسند جریان چیست و موقعیت من چیست. همچنین اعداد و ارقام نادرست و شایعاتی در مورد خواسته‌های من و یا مذاکرات احتمالی من با سایر تیم‌های ایرانی منتشر شده است.

وی در ادامه نوشت: به دلیل علاقه زیاد، تصمیم گرفتم یک به روزرسانی کوچک از وضعیت فعلی انجام دهم. چند روز پیش باشگاه از من در مورد شرایطم سوال کرد که در صورت تمدید قرارداد، نامه پیشنهادی نهایی را به باشگاه ارسال کردم که وضعیت مالی فعلی باشگاه در نظر گرفته شده است. همچنان منتظر پاسخ باشگاه هستم. من همه پیشنهادات خارجی دیگر را موقتاً به حالت تعلیق درآورده‌ام زیرا پرسپولیس برای من یک اولویت، افتخار و فراتر از یک تیم است. امیدوارم بتوانم وضعیت را برای همه روشن کنم. با تشکر از توجه و حمایت شما.