پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
استقلال ستاره اش را از دست داد

تعلل مدیران در پرداخت پول!

محمد محبی بازیکن‌ مورد علاقه و تایید هواداران استقلال است و آنها بارها به مدیریت اصرار کردند‌ که این بازیکن هرطور شده‌ جذب استقلال شود ‌و بتواند بازیکن اصلی این تیم باشد.

زیرا باشگاه سانتاکلارا اعلام کرده در ازای دریافت ششصد هزار دلار قرارداداین بازیکن را با استقلال قطعی می کند اما گویا تعلل استقلالی ها کار دستشان داد.

گفته می شود توافقات کامل میان یک تیم اماراتی و باشگاه سانتاکلارا انجام شده و این بازیکن فصل بعد در استقلال توپ نخواهد زد!

پیش از این بارها اعلام شده بود مبلغ مورد نظر باشگاه محبی جور می شود تا این بازیکن از استقلال جدا نشود اما این اتفاق رخ ‌نداد و معطلی باشگاه و بی پولی باعث شد این بازیکن از دست استقلال بپرد.

به نظر می رسد استقلال شرایط پرداخت پول را نداشت و محبی نیز به همین دلیل نمی تواند فصل اینده را در این تیم سپری کند زیرا این پروسه مربوط به دو باشگاه است‌که محبی نیز بارها به ان اشاره کرد‌که از دست وی خارج است!

به این ترتیب با جدایی محبی تنها امید هوادار به ماندن قایدی در تیم است که با اوضاع فعلی این امر نیز بعید است زیرا درخواست باشگاه اماراتی قایدی از باشگاه پرتغالی برای قطعی کردن قرارداد قایدی بیشتر است.

گزارش: سوده رحمانوند