پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
اخبار باشگاه استقلال

قول یک خارجی به مدیران

روبرتو تورس به باشگاه اعلام کرده در حال بررسی پیشنهاد های خارجی اش است و در صورتی که مذاکرات با آنها مثبت نباشد به طور حتم با استقلال قرارداد خواهد بست.

کیانوش رحمتی دیتیار نکونام در استقلال که با یاسین سلمانی رابطه خوبی دارد از او قول گرفته تا در صورت لژیونر نشدن برای استقلال بازی کند.

نه استقلال نه پرسپولیس میلاد محمدی در آاک می ماند!

ماتیاس آلمیدا، سرمربی آرژانتینی آاِک روی میلاد محمدی در فصل جدید حساب می‌کند و بحث خروج این بازیکن به هیچ وجه مطرح نیست. از سویی میلاد محمدی نیز تمایلی به جدایی از آاِک ندارد

یک استقلالی در تیم رحمتی

رحمتی قصد داره آخرین سهمیه لیگ برتری تیمش رو صرف خرید زبیر نیک نفس کند زیرا این بازیکن در لیست مازاد قرار دارد و قرار نیست فصل بعد در استقلال حضور داشته باشد.

توافق دو بازیکن با استقلال

عارف آقاسی و آرمین سهرابیان با استقلال به توافق رسیدند.

یهرابیان چندسالی است که پس از جدایی از استقلال قصد بازگشت دارد اما شرایط مهیا نمی شود اما این بار شرایط با حضور نکونام مناسب بازگشت این مدافع به استقلال است و ویا توافقات نهایی شده است.

معاون مالی باشگاه استقلال برکنار شد

معاون پرحاشیه باشگاه استقلال که سال گذشته در اتفاقی عجیب قرارداد خود را برای یک فصل ۸۰ درصد افزایش داده بود از سمت خود در استقلال برکنار شد.

وی در زمان مدیریت مصطفی آجورلو در استقلال به این معاونت رسیده و با برکناری احمدی به این ترتیب آخرین معاونان مدیرعامل اسبق نیز از این باشگاه رفتنی شدند.

گزارش: سوده رحمانوند