پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
یار دیرینه پرسپولیس

باقری: شاید زمان جدایی ام از فرا رسیده باشد

به نظر می‌رسد با تمدید نشدن قرارداد کریم باقری، احتمالا او از پرسپولیس جدا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی به نقل از ایسنا، کریم باقری درباره شرایط پرسپولیس در لیگ بیست‌ و دوم گفت: شرایط خوبی را در فصل گذشته سپری کردیم و با وجود مشکلاتی که دیده شد به قهرمانی رسیدیم. بعد از شکست برابر سپاهان، شرایط خوبی در تیم ایجاد شد و تیم متحدتر به کارش ادامه داد و توانستیم بازی‌های خوبی را پشت سر بگذاریم و در نهایت  قهرمان شدیم. مجموعه تیم عالی کار کردند تا نتایج خوب رقم بخورد.

او همچنین درباره اعتراضات به داوری در فصل گذشته هم گفت: تا وقتی VAR به لیگ ما نباید اشتباهات وجود دارد. البته یک رویه ایجاد شده که همه مربیان به داوری‌ها اعتراض می‌کنند. امیدوارم اعتراضات کمتر شود و VAR هم به فوتبال ایران بیایید و ما شاهد داوری‌های منصفانه باشیم.

وی در مورد تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس گفت: خیر قرارداد من تمدید نشده و صحبتی با من انجام نشده است.

باقری درباره این که چه زمانی قرار است برای تمدید به باشگاه برود گفت: با من صحبتی نشده است. جای نگرانی هم نیست، شاید باشگاه اصلا تمایلی به همکاری با من نداشته باشد. این موضوع اتفاق خاصی نیست و باشگاه می تواند با هر کسی که بخواهد صحبت ‌کند و با هر کسی نخواهد صحبت نمی‌کند.

او در پاسخ به ادامه همکاری اش با یحیی گل‌محمدی صحبتی انجام داده است یا خیر؟ گفت: خیر، با کسی تماسی نداشته‌ام.

وی در رابطه با حضورش با شروع تمرینات در کنار این تیم  گفت: مسلما باید با باشگاه قرارداد داشته باشم و اگر قراردادی نباشد در تمرینات حضور نخواهم داشت. کسانی در تمرینات حاضر می‌شوند که با باشگاه قرارداد دارند.