پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

بازار نقل ‌و انتقالات داغ می‌شود

نقل و انتقالات از هفته بعد رونق می‌گیرد، چرا که برخی تیم ‌ها منتظر پر شدن لیست تیم‌های متمول هستند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در فاصله تقریبا یک ماه مانده به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر نیمی از تیم‌ها هنوز دور جدید تمرینات خود را شروع نکرده‌اند و یک‌سری از تیم‌ها نیز با ترکیبی نصف و نیمه کار خود را شروع کرده‌اند..

این در‌حالی است که خیلی از بازیکنان قراردادشان با باشگاه‌های خود به اتمام رسیده و به ‌عنوان بازیکن آزاد از سوی ایجنت‌ها در‌قالب یک پک معرفی می‌شوند.

در این میان باشگاه‌ها نیز اقدامی درخصوص جذب این دسته از بازیکنان نکرده و به‌دنبال این هستند تا با کمترین قیمت آنها را به خدمت بگیرند. اما در این میان وضعیت باشگاه‌های متمول متفاوت است و این باشگاه‌ها ضمن تمدید قرارداد ستاره‌های خود با رقم‌های هنگفت، چند بازیکن شاخص را هم با دستمزد سنگین به خدمت گرفته‌اند.

در این راستا با خبر شده ایم تعدادی از باشگاه‌ها که قرار نیست پول زیادی در نقل‌ و‌انتقالات خرج کنند منتظر هستند تا باشگاه‌های متمول لیست‌شان پر شده تا بازیکنان آزاد مدعی نشوند که از این‌گونه تیم‌ها پیشنهاد مالی خیلی خوب دارند. شاید بتوان گفت تقریبا دو‌سوم باشگاه‌های لیگ برتری همین رویه را در پیش گرفته‌اند. با توجه به این قضیه اکثر این باشگاه‌ها از هفته آینده تقریبا وارد بازار نقل ‌و ‌انتقالات شده و اقدام به تکمیل تیم خود خواهند کرد.