پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

بهتری: عملکرد بچه ها در جام یاشاردوغو خوب بود

اکبر بهتری مربی تیم ملی کشتی جوانان  گفت: رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو یکی از قدیمی ترین تورنمنت های بین المللی در سطح جهان است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: اکبر بهتری می افزاید: به عنوان تیم منتخب ایران در این دوره با یک تیم جوان شرکت کردیم و باتوجه به اینکه در چند وزن کشتی گیران شاخصی شرکت کرده بودند، اما بچه های ما خیلی خوب بودند و توانستیم نایب قهرمان این دوره از رقابت ها شویم.

وی با اشاره به اینکه این رقابت ها اولین میدان بین المللی چند وزن تیم ما بود، ادامه داد: تیم آذربایجان در این رقابت ها در برخی از اوزان انتخابی تیم ملی گذاشته بود و در هر وزن با چند کشتی گیرشرکت کرده بود. همچنین تیم رومانی نیز از کشتی گیران داغستانی بهره گرفته بود و به همین علت سطح کشتی ها بالا بود.

بهتری افزود: پس از رقابت های جام تختی با برنامه ریزی منظمی که محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان به همراه کادر فنی داشت. از نظر بدنی و کلاس کشتی، بچه ها پیشرفت قابل چشم گیری داشتند و توانستند به خوبی کشتی بگیرند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان با بیان اینکه در حال حاضر کشتی گیران تمرینات را در شهرهای خود دنبال می کنند، اظهار کرد: بزودی اردوی تیم ملی در تهران برگزار می شود. با وجود اینکه فرصت کمی در اختیار داریم اما بچه ها از نظر بدنی شرایط مطلوبی دارند و انشاالله با آمادگی کامل در رقابت های آسیایی اردن حاضر خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه تیم ما در سال گذشته خیلی آماده بود، گفت: این تیم جوان است و روبه جلو بودن آن ها خیلی برای ما مهم است قطعا کادرفنی به نحو احسن کار می کنند که انشاالله با دست پر از رقابت ها خارج شویم و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی را برافراشته کنیم.

بهتری در پایان از فدراسیون کشتی تشکر کرد و افزود: رئیس فدراسیون با حمایت های همه جانبه در کنار ما و سایر ملی پوشان قرار دارد و با حضور همیشگی در تمرینات باعث ایجاد انگیزه در کشتی گیران جوان شده و نفرات ما را از لحاظ روحی و روانی در سطح بالایی قرار دارد.