پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

 گذرنامه ملی پوشان والیبال در آنکارا

پاسپورت بازیکنان و همراهان تیم ملی والیبال از فردا در آنکارا تحویل سفارت آمریکا خواهد شد تا براساس وعده فدراسیون بین المللی روادید همه بازیکنان صادر شود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: بدین ترتیب روز جمعه نهم تیرماه نماینده تیم ملی والیبال ایران در آنجا حضور می‌یابد و در نهایت مشخص می‌شود که کدام بازیکنان و اعضای کادر فنی، این تیم را در مسابقات آناهایم همراهی خواهند کرد.

بر این اساس کادر فنی تیم ملی پس از مشخص شدن ویزاهای صادر شده، ترکیب تیم ملی والیبال ایران برای هفته سوم را انتخاب و معرفی خواهد کرد و سپس درخصوص نحوه محاسبه رنکینگ و امتیازی فدراسیون جهانی تصمیم گیری خواهد شد.

هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال در نشست اخیر خود در دومینیکن موضوع ویزای تیم تیم ملی والیبال ایران را به صورت خاص بررسی و تصویب کرد در صورتی که آمریکا به تیم اصلی ایران ویزا ندهد، امتیازات این تیم در رده‌بندی جهانی حفظ ‌شود و در صورت تمایل ایران نتایج بازی‌های هفته سوم لیگ ملت‌های در جایگاه جهانی تیم ملی مردان تاثیر منفی نخواهد داشت.

هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2023 از 13 تا 18 تیرماه جاری در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال ایران در آناهایم به ترتیب به مصاف فرانسه، بلغارستان، آرژانتین و کوبا می‌رود.

این درحالی است که هنوز تعداد همراهان و افراد غیرمرتبط با تیم به درستی اعلام نشده است با همه این ها پیشاپیش برای مسافرین آناهایم سفری خوش آرزو می کنیم!