پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

فصل نقل و انتقالات تابستانی اروپا

پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای برخی از لیگ های اروپا باز است و شایعات زیادی در اطراف وجود دارد.

Transfer Talk آخرین اخبار در مورد شایعات، آمدن، رفتن و البته معاملات انجام شده را برای شما به ارمغان می آورد!

برترین ها: پاری سن ژرمن امیدوار است پیشنهادات خود را برای جذب امباپه آغاز کند.

پاری سن ژرمن امیدوار است باشگاه های لیگ برتری را تشویق کند تا در تابستان امسال برای جذب کیلیان امباپه، مهاجم ستاره خود، پیشنهاد دهند.

منابع به الکس کرکلند و رودرجیو فائز از ESPN گفته اند که رئال مادرید در مورد خرید احتمالی امباپه محتاط است، اما این باشگاه همچنین امیدوار است که سرانجام بتواند در تابستان امسال قراردادی برای جذب مهاجم انجام شود.

پس از چرخش ناگهانی تابستان گذشته که باعث شد این ملی پوش فرانسوی در زمانی که در آستانه انتقال به مادرید بود، با پاری سن ژرمن به توافق برسد، تمایلی به صحبت آشکار در مورد آمدن امباپه به برنابئو وجود ندارد.

با این حال، این قرارداد تابستان آینده منقضی می شود و اگر او اقامت خود را در پارک دو پرنس تمدید نکند، پی اس جی ترجیح می دهد او را در تابستان امسال با مبلغ انتقال از دست بدهد تا اینکه یک سال دیگر هیچ هزینه ای نداشته باشد.

در اوایل این ماه، منابع به جولین لورن از ESPN گفتند که PSG به ازای مبلغی در حدود 150 میلیون یورو (161.5 میلیون دلار) برای امباپه درنظر گرفته است. در حالی که به نظر می رسد چنین هزینه ای حتی برای غول های لیگ برتری مانند منچستریونایتد و لیورپول بسیار بالا باشد، پی اس جی امیدوار است که باشگاه های انگلیس بتوانند وارد میدان شوند و برای بازیکنی رقابت کنند که برای مدت طولانی به نظر می رسید مطمئناً به مادرید می رود.

پس از تکمیل قرارداد با ایلکای گوندوگان، بارسلونا روی جذب یک هافبک عمیق کار می کند، اما کمبود گزینه در بازار می تواند باعث شود توجه آنها به یک دفاع راست معطوف شود.

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا به صراحت گفته است که جایگزینی سرخیو بوسکتس در خط میانی کلیدی است. با این حال، با توجه به مشکلات مالی باشگاه، اهداف اصلی او از روی میز خارج شده است، جذب یک بازیکن جانشین دشوار است.

بنابراین، با نیاز به یک مدافع راست، بارسا می‌تواند علاقه خود را به ایوان فرسندا، بازیکن رئال وایادولید، در صورتی که در تابستان امسال پولی در اختیار داشته باشد، نشان دهد.

فرسندای 18 ساله از لیگ برتر و بوروسیا دورتموند علاقه مند شده است و پس از نصف شدن بند آزادسازی او پس از سقوط وایادولید به دسته دوم فوتبال اسپانیا، با قیمت 20 میلیون یورو در دسترس است.

بارسا مدتی این بازیکن جوان را زیر نظر گرفته است، اگرچه ژائو کانسلو از منچسترسیتی گزینه دیگری برای پر کردن جای خالی دفاع راست در این باشگاه برای فصل تابستان امسال است.

برگردان: هستی رفیعی