پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

سالروز شبکه تاثیر گذار رادیو ورزش

دیروز سالروز تاسیس شبکه رادیویی ورزش بود. صدای ورزش با نگاه و چشم انداز جدید که روزانه میلیون‌ها ایرانی در گوشه گوشه کشور، ضربان قلب‌شان را با رادیو ورزش کوک می‌کنند.

استاد مسعود اسکویی صدای مخملین و ماندگار رسانه های تصویری و شنیداری در اینباره به البرز ورزشی گفت: ما 24 سال را پشت سر گذاشته ایم و بنیان گذاران این شبکه محمد جهانی، مجید ندیری، شادابی، لشکری، احمد طبخی و من بودیم. تیر ماه 1378 نقطه عطفی در رسانه های مرتبط با ورزش کشور به وجود آمده بود.

برنامه ها را با 12 ساعت در روز آغاز کردیم و سپس 24 ساعته شد، اکنون یک کانال مخصوص ورزش بانوان با مدیریت خانم رستمی در جوار رادیو ورزش داریم. سوای آقایان ندیری و جهانی شبکه رادیو ورزش سال ها با مدیریت دکتر حمید قاسمی و آقایان میرحسین، آذر مکان و آن هم با مدیریت آقای احمدی به راه خود ادامه می دهد.

تقریبا تمامی هم دوره های ما بازنشسته شده اند یا از شبکه رادیو ورزش رفته اند اما جمعی از دوستان قدیمی کماکان با ما در رادیو ورزش هستند و خوشحال هستیم که با ما همراهی می کنند.

پایگاه خبری البرز ورزشی و روزنامه بین المللی شوت سالروز پیدایش شبکه رادیو ورزش را به همکاران گران قدر در این شبکه و اهالی ورزش تبریک می گوید.